عکس های شگفت انگیز در شب | آسمان شب فقط سیاهی نیست | شکار لحظه‌هایی در عکاسی که دیگر امکان پذیر نیست

نوری یواسا، عکاس ژاپنی، در مجموعه تصاویر خود از شب، زیبایی فوق‌العاده ستاره ها را ثبت می کند. این مناظر به شدت آسمان تاریک را زیبا نشان می دهد، که در زمانی که می تواند بی هویت باشد، در عین حال مواردی را برجسته می کند که تنها پس از غروب خورشید می توانیم ببینیم.

چمدان - ستاره ها موضوع اصلی او هستند، اما به نظر می رسد او هر چیزی را که به طور طبیعی در شب می درخشد از جمله کرم شب تاب و قارچ های درخشان، شکار می کند. علاوه بر نورپردازی طبیعی، یواسا از ساختمان هایی عکس می گیرد که در کنار بک‌گراندهای سیاه با نور خود تقریباً زنده می شوند.

 یکی از محبوب ترین تصاویر یواسا در توییتر منتشر شد. یک هشتگ ژاپنی بسیاری از عکاسان را ترغیب کرد تا تصویری را که احساس می کردند شکار آن یک بار در طول زندگی است به اشتراک بگذارند.   یواسا با انتشار توییتی، عکسی را که در بخش نارا (پارک معروف گوزنها) گرفته بود، توییت کرد.   وی با اشاره به آن تصویر نوشت: "شکار این لحظه دیگر امکان پذیر نخواهد بود. "  او در ادامه توضیح می دهد که زمان برداشت آن عکس اواسط شب بود و مه غلیظ وجود داشت. وزش باد شدید باعث شده صحنه تاریک تر و ترسناک تر به نظر برسد. مه آسمان برای لحظه ای کنار رفت و مرکز کهکشان آشکار شد. "  در همان لحظه بود که او آن تصویر شگفت انگیز را شکار کرد. برای دیدن بیشتر کارهای یواسا ادامه مطلب را ملاحظه کنید.

منبع : my modern met

کد خبر 249092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =