حکایت زنده ماندن تنها مسافر به جا مانده از پرواز هواپیمای اوکراین

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سوادکوه گفت: مسافر تهران - اوکراین به علت داشتن خلافی خودرو او توقیف شده و از پرواز جا مانده است.

محمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد نجات جان مسافر جا مانده از پرواز اوکراین به علت توقیف خودرو در این محور خبر داد و اظهار کرد: دیروز یک دستگاه لکسوز در حوالی شهر زیرآب به دلیل  سرعت بالا توقیف شد و پس از بررسی متوجه خلافی بالای این ماشین شدیم.

وی تصریح کرد: خودرو لکسوز مبلغ ۲میلیون و ۴۷۰ هزار تومان خلافی خودرو داشت و از آنجاییکه خلافی بالای یک میلیون تومان‌ منجر به توقیف خودرو می‌شود، دستور توقیف این خودرو صادر شد. صاحب این خودرو که اهل استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران-اوکراین عجله داشت و از توقیف خودروی خود ناراحت بود و از ما می‌خواست ماشینش را از توقیف در بیاوریم  اما مقررات این اجازه را به ما نمی‌داد.

صادقی ادامه داد: صبح امروز  پس از اطلاع از سقوط این هواپیما در تماس تلفنی با ماموران پلیس راه از ما به خاطر نجات جانش تشکر کرد.

کد خبر 247544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فلاح IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    25 7
    این برادر عزیز بجای تشکر ازخدا از پلیس تشکر میکند ! خداوند در آیات 53و 54 نحل میفرماید هر نعمتى كه داريد از خداست وچون نعمتی از دستتان میرود خدارا می خوانید وچون نعمت به شما برمیگردد عده ای به خدا شریک قایل میشوید وَ مَا بِكُم مِّن نِّعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ثُمَّ إِذَا مَسَّكُمُ الضُّرُّ فَإِلَيْهِ تجَرُونَ(53)ثُمَّ إِذَا كَشَفَ الضُّرَّ عَنكُمْ إِذَا فَرِيقٌ مِّنكمُ بِرَبهِّمْ يُشْرِكُونَ پلیس اورا از مرگ نجات نداده بلکه خدا اورا نجات داده وتشکر هم باید برای خدا باشد والحمد لله یعنی همین. وغیر از این را خدا شرک محسوب میکند.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
      27 2
      از کجا میدونی از خدا تشکر نکرده؟ بدترین گناه رو خودت مرتکب شدی که بدون علم به نفس عمل قضاوت میکنی اون هم با استناد به کلام خدا. چنان میگی غیر از این شرک محسوب میشه انگار پروردگار عالم هستی.... از دست شما و امثال شما خیلی ها دچار تردید در کلام خدا و دین اسلام میشن. خدا خودش شما رو نجات بده
  • فرنگیس جودک FR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    8 7
    خداوند همگی را رحمت کند و به خانواده هاشان خداوند صبر دهدهواپیماهای فرسوده از دور خارج شده هستند را به کار نگیرند و نسبت به ایراد هواپیما به اضطرار رسیدگی کنند که شاهد اینگونه حوادث جانسوز نباشیم.
  • علیرضا محمدی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    11 4
    اگر خداوند میخواست پلیس خلافی اورا نادیده می‌گرفتند و به آن سفر می‌رسید او باید از خداوند تشکر کند واز خداوند مغفرت بخواهد
  • مصطفی افشارکهن IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    1 1
    شاید قسمتشون این بود قربونه خدا برم خوب هارو میبرد وشیطانهارو بجا میزارد
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    از کجا میدونید ار خدا تشکر نکرده.توی خونش بودید. البته که از خدا تشکر کرده.مگه خود شما وقتی یک اتفاق خوب می افته از خدا تشکر نمی کنید؟
  • دی ان ای انسانی US ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 2
    کل داستان دروغه.میخوان بگن یعنی بقیه هم که مردن خدا خواسته و عمرشون تمام شده بوده و تقصیر پدافند سپاه نبوده.هر جایی هم که زازله میاد همیشه یه پیرزن ۹۰ ساله از زیر اوار زنده در میاد که زنده موندن دست خداست وبه بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولین ربطی نداره
  • حسین IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 0
    با عرض تسلیت و همدردی اندکی به این فکر کنیم که مرگ چه چقدر آرام وبی سروصدا نزدیک میشود .آیا توشه ای اندوخته ایم.....