تعطیلی خطوط هوایی امارات در پی شیوع ویروس کرونا

امارات با حدود ۲۱ فرد مبتلا به ویروس کرونا، یکی از کشورهایی است که تاکنون به خوبی توانسته از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کند اما این‌ ویروس به گونه ای دیگر روی اقتصاد این کشور اثر گذاشته است.

گروه هوایی امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات شدیدی شده اند. در پی شیوع ویروس کرونا و کم شدن توریست و در عین حال، کنسل شدن پروازهای این هواپیمایی به چند کشور، این شرکت در وضع بحرانی قرار گرفته است.

این در حالی‌ است که این شرکت هواپیمایی بیشتر پروازهای خود به دو کشور چین و ایران را لغو کرده و همچنین پروازهای حدود بیست کشور به مقصد عربستان نیز متوقف شده است.

وضعیت شیوع کرونا در جهان
وضعیت شیوع ویروس کرونا در جهان

برخی شنیدهها حاکی‌ از آن است که پروازها به مقصد ایتالیا و کره جنوبی نیز احتمالاً لغو خواهند شد. این مشکلات باعث شده تا خطوط هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگترین خطوط پروازی دنیا، در شرف تعطیلی قرار بگیرد. مسئولان این سازمان با فرستادن ایمیلی به تمامی کارکنان و خدمه خود به آنها اطلاع داده اند که باید به مرخصی اجباری بروند.

پیش از این هم هواپیمایی قطر در بیانه‌ای از محدودیت‌های تازه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده بود.

منبع : بلومبرگ

کد خبر 248164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیداوی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    آماردقیق مبتلایان امارات را خدامیداندوالبته حضرت عزرائیل، شیوخ عرب،هرگز است نمی‌گویند، حالات اومدی ازکنترل خوب امارات یادمی کنی، درحالی‌که شاه وخليفة شون هردوکرونادارن، خخخخخ