اگر در هنگام مسافرت کرونا بگیرید، هواپیمایی امارات هزینه درمان شما را پرداخت می کند

خطوط هوایی امارات امیدوار است که بیمه جدید کرونا مردم را دوباره به سفر رفتن تشویق کند. امارات اولین هواپیمایی در جهان است که در صورت ابتلا به کرونا در هنگام مسافرت، هزینه خدمات درمانی را پرداخت می کند.

چمدان - این هواپیمایی در صورت آلوده شدن مسافر به کرونا پس از سوار شدن به پرواز امارات، هزینه درمان و ۱۴ روز قرنطینه را پرداخت می کند. امارات هزینه درمان را تا ۱۷۴ دلار (۱۵۰ یورو) و هزینه قرنطینه تا حدود ۱۱۶ دلار (۱۰۰ یورو) در روز به مدت ۱۴ روز تأمین می کند. همه مسافران، بدون در نظر گرفتن این که در کدام کلاس پرواز می کنند، با همان سطح پوشش محافظت می شوند. بیمه جدید برای مسافران در پروازهایی که بلافاصله از ۳۱ اکتبر شروع می شوند در دسترس است. این حمایت ۳۱ روز از اولین روز سفر با امارات به طول می انجامد و بطور خودکار در هزینه های سفر نیز درج می شود. مسافران نیازی به درخواست یا ثبت نام برای آن ندارند.

 "شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس گروه هواپیمایی امارات و رئیس اجرایی آن، در بیانیه ای گفت: “امارات مفتخر است که راه را برای افزایش اعتماد به نفس برای سفرهای بین المللی پیش ببرد. ما می دانیم که مردم آرزو می کنند دوباره پرواز کنند، زیرا مرزهای بین‌المللی به تدریج دوباره باز می شوند، اما آنها به دنبال انعطاف پذیری و اطمینان هستند که اگر اتفاق غیرقابل پیش بینی در طول سفرشان رخ دهد چه بر سرشان خواهد آمد. “ برای اینکه مسافران واجد شرایط بیمه باشند، باید با ارائه ی یک تست منفی قبل از سوار شدن، ثابت کنند که قبل از پرواز به کرونا آلوده نشده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خط مشی، از جمله اطلاعات در مورد چگونگی تماس با خط تلفن هوایی، مسافران باید به وب سایت امارات مراجعه کنند. علاوه بر این، امارات سیاستهای رزرواسیون خود را نیز به روز کرده و به مشتریان این امکان را می دهد که پرواز جدید خود را در صورتی که پرواز قبلیشان به دلیل کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است، محدداً رزرو کنند. این شرکت هوایی مستقر در دبی چندین اقدامات احتیاطی بهداشتی کرونا را نیز اجرا کرده است، از جمله انجام آزمایش سریع در فرودگاه قبل از سوار شدن مسافران و استفاده از "دستیار سرویس کابین" که کار آن تمیز کردن و ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی در پروازها در هر ۴۵ دقیقه است.

منبع : www.msn.com

کد خبر 249181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =