۵ شهر و مقصد بی‌نظیر برای سفر عاشقان هنر

مجسمه‌های خیره کننده، گالری‌های هنری مشهور و صحنه‌های هنری خیابانی در سراسر این شهرها پخش شده‌اند و باعث شده تا به مقاصد ایده آل برای هنر دوستان تبدیل شوند.

چمدان - در اینجا به بررسی برخی از این شهرهای هنری می‌پردازیم:

۱. پاریس، فرانسه

با بیش از ۱۰۰۰ گالری هنری که در سطح شهر پخش شده‌اند، پاریس بهشت هنر دوستان است. از موزه‌های هنری مانند لوور که خانه آثاری مانند مونالیزا داوینچی است گرفته تا گالری‌های هنری La Maison Rouge و Modus Art Gallery همه و همه جزء مکان‌های هنری پاریس هستند که نظر هر هنر دوستی را به خود جلب می‌کند.

۲. توکیو، ژاپن

در حالی که برخی از شهرها ممکن است دارای حوزه‌های هنری کم و بیش آشنا باشند، در توکیو بسیاری از گالری‌ها در سطح شهر پخش شده‌اند که مطمئنا ارزش سفر کردن به این شهر را دارد. بهترین مکان برای شروع این سفر Roppongi، خانه موزه هنر موری، مرکز ملی هنر و مکان‌های کوچکتر مانند Taito است. گالری معاصر ۲۰۰ ساله نیز یکی از بهترین مقاصد برای بازدید در توکیو است.

۳. سائوپائولو، برزیل

ممکن است مانند موزه‌ها و گالری‌های پاریس نباشد اما سائوپائولو پایتخت هنری در آمریکای لاتین است. جدا از مراسم سالانه سائوپائولو که دومین مراسم بزرگ هنری بعد از ونیز است، این شهر خانه Museu de Arte Moderna است که بازدیدکنندگان می‌توانند هنر مدرن و معاصر برزیلی را به همراه ۳۰ مجسمه تماشا کنند.

۴. بارسلونا، اسپانیا

بازدید از موزه هنری پیکاسو یکی از بایدها در بازدیدهای هنر دوستان است که بزرگترین مجموعه آثار هنری پیکاسو را به نمایش گذاشته است. همچنین بسیاری از گالری‌های جدید که آثار بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارند را نباید از دست داد. بارسلونا ممکن است بیشتر از هنر آثار معماری چشمگیری داشته باشد اما نباید سفر به این شهر هیجان انگیز را از دست داد.

۵. برلین، آلمان

برلین با داشتن موسسات هنری بسیار مانند  Alte Nationalgalerie و Gemäldegalerie شاهکارهای هنری از قرن ۱۳ تا ۱۹ میلادی را در خود جای داده و آثار هنری مربوط به قرن ۲۰ نیز در موسسه جدید التاسیس   Neue Nationalgalerie قرار دارد.

منبع : theculturetrip

کد خبر 247933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =