فرار از کرونا به سبک لاکچری | صاحبان کشتی‌های تفریحی لوکس مجهز به امکانات بیمارستانی و پرستار به آب‌های آزاد گریختند

کشتی‌ تفریحی هودور به طول ۲۸۵ پا محموله‌ای از جمله یک هلی‌کوپتر، یک قایق بادبانی پشتیبانی حیرت انگیز ۵۵ فوت، جت اسکی و موتور چهار چرخ، با امکانات کامل بیمارستانی با یک پرستار خصوصی و ۲۰ نفر خدمه برای صاحبان میلیاردر خود دارد.

چمدان - تعداد بیشماری کشتی‌های تفریحی لوکس در حال حاضر به مکان‌های امن در نزدیکی جزایر خصوصی و به دور از شلوغی شایع آلودگی احتمالی سفر می‌کنند.

کووید ۱۹ صنعت قایقرانی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از اعضای خدمه شغل خود را از دست داده‌اند و از خانه و خانواده دور شده‌اند. برخی از دارندگان کشتی تفریحی برای فاصله اجتماعی از کشتی‌های خود استفاده می‌کنند که قابل درک است اما برخی با نیمی از خدمه یا کمتر در حال اجرای این امر هستند.

با حرکت دریایی که اکنون به‌طور فزاینده محدود شده است، بسیاری از کشتی‌ها در مقصد خود گیر کرده‌اند در حال حاضر آب‌های محلی از جمله دریای مدیترانه فرانسه برای لنگر انداختن ممنوع است. آنتیگوا و باربودا تردد ورودی از آمریکای شمالی و اروپا را ممنوع اعلام کرده‌اند. جزایر ویرجین باهاما و ایالات متحده آمریکا فعالیت را تنها به خدمات ضروری محدود کرده‌اند، و سنت مارتن آب‌های خود را به تمام کشتی‌های خارجی، از جمله کشتی‌های تفریحی بسته است. به هیچ دلیلی مجاز به اعزام نیستند.

اکثر کشتی‌های تفریحی لوکس از خدمات پزشکی استفاده می‌کنند که می‌توانند با مراجعه به پزشک اورژانس به‌طور مستقیم یک بحران پزشکی را کنترل کنند. بسیاری از کشتی‌ها همچنین مجهز به دستگاه‌های مانیتورینگ هستند تا پزشک بتواند علائم حیاتی را هزاران مایل دورتر از کشتی‌ها بخواند. از آنجا که پزشکان غالباً در یک مرکز اورژانس بیمارستان مستقر هستند، در صورت لزوم می‌توان از متخصصین نیز استفاده کرد.

منبع :forbes

کد خبر 248648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =