قرنطینه ۳هزار نفر از کارکنان یک شرکت گردشگری آلمانی در یک‌ کشتی تفریحی

یک‌ شرکت گردشگری آلمان نزدیک به ۳ هزار نفر از کارکنان خود را در یک‌ کشتی تفریحی بزرگ قرنطینه کرده است.

به گزارش شبکه دویچه‌وله، شرکت گردشگری "تی‌یوآی" (تویی) یک کشتی تفریحی بزرگ خود را به مرکز قرنطینه کارکنانش تبدیل کرده است. در حالی که ارتباط ۲۹۰۰ نفر از کارکنان این شرکت گردشگری با جهان بیرون قطع شده، دامنه نارضایتی در بین کارکنان رو به افزایش است.

در بحوحه اوضاع بحرانی در جهان به دلیل همه‌گیری کرونا و پیامدهای آن، صنعت گردشگری نیز از گزند این طوفان و آسیبی که این بیماری به اقتصاد زده در امان نمانده است.

براساس این گزارش،  "ماین شیف ۳" یک کشتی بزرگ تفریحی است که در حالت عادی ۱۵۰۰ گردشگر را با یک هزار خدمه این کشتی به سفرهای تفریحی می‌برد.

شرکت "تویی" اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ مسافری در این کشتی تفریحی حضور ندارد.

اکنون ۲۹۰۰ تن از شاغلان شرکت گردشگری "تویی" در این کشتی قرنطینه‌اند و ارتباطشان با جهان پیرامون قطع شده است.

برخی از خدمه این کشتی به خبرنگار دویچه‌وله گفته‌اند که وضعیت در این کشتی بسیار بحرانی بوده و این مکان تبدیل به زندانی برای آن‌ها شده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از سوی خدمه و کارکنان شرکت گردشگری یاد شده حکایت از بالا گرفتن خشم و اعتراض آن‌ها دارد و خشونت و برخوردهای خشن کارکنان این شرکت را روایت می‌کند. در سقف و بدنه کابین‌های کشتی سوراخ‌هایی مشاهده می‌شود که بیانگر برخوردهای خشونت‌آمیز و اعتراضی است.

طبق آخرین آمار رسمی تا به امروز (دوشنبه) ۱۷۱ هزار و ۸۷۹ نفر در آلمان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌ااند که از این میان ۷ هزار و ۵۶۹ نفر جان باخته و ۱۴۴ هزار و ۴۰۰ نفر بهبود یافته‌اند.

کد خبر 248735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    مسعولین محترم امروز۱۹ماه رمضان است برای رضای خدافکری بحال بیچارهای مستمری بگیر تامین اجتماعی بکنیدخدامیدونه خجالتی زن و بچه ها مون داریم