چمدان: محمد قاسمی با بیان این مطلب افزود: این کشتی دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض، ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و یکهزار و ۳۰۰ صندلی است که در پنج کلاس به جابجایی مسافر می‌پردازد.

وی اضافه کرد: این کشتی پس از فراهم شدن مقدمات لازم در مرحله اول با حمل بار فعالیت خود را آغاز و در آینده نزدیک با ایجاد ظرفیت مسافری در محور بوشهر - قطر اقدام به جابجایی مسافر خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز گفته است انجام هماهنگی‌های بین دستگاهی و حل مشکل تامین سوخت، این کشتی فعالیت خود را در محور بوشهر - قطر و بالعکس به صورت ۲ بار در هفته آغاز می‌کند.

[caption id="attachment_230677" align="aligncenter" width="1080"]کشتی گراند فری - کشتی بوشهر - قطر کشتی گراند فری دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض، ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و یکهزار و ۳۰۰ صندلی است که در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می‌پردازد | قرار است این کشتی در مسیر بوشهر - قطر به جابجایی مسافر و بار بپردازد[/caption]

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز در این زمینه گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر و تقویت آن باعث رونق اقتصادی در بندر بوشهر می‌شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی این خط کشتیرانی علاوه بر رونق تجارت و کسب و کار باعث تقویت گردشگری دریایی نیز می‌شود.

گراوند با بیان اینکه از گردشگری دریایی استان بوشهر استفاده موثری نشده و تنها به مشاهده مناظر طبیعی دریا اکتفا شده است گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود باید از مزیت تسهیلات بدون بهره گردشگری دریایی برای رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های این بخش بهره‌گیری شود.
کد خبر 230671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =