حذف بلیت‌های چارتری در مسیرهای غیرزیارتی و غیرسیاحتی | پروازها حداکثر 50 درصد گران می‌شوند | سامانه نیما افزایش قیمت بلیت هواپیما را کمتر می‌کند

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در ارتباط با خبر مربوط به حذف بلیت‌های چارتری گفت: چارتر یک شیوه فروش بلیت در همه جای دنیا است و در ایران نیز در مسیرهایی همانند مشهد، کیش، قشم و ... فروش این نوع بلیت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فروش بلیت چارتر به دلیل قیمت کمتر به نفع مسافران است، افزود: چارتری در مسیرهای غیر زیارتی و غیرسیاحتی حذف خواهد شد در همین راستا از بهمن ماه سال گذشته در مسیرهای تهران به بندرعباس، تبریز و اهواز بلیت چارتری حذف شد.

مقصود اسعدی سامانی درباره مسیرهایی که چارتری همچنان وجود خواهد داشت گفت: بلیت‌های چارتری در مسیرهای زیارتی و سیاحتی حذف نخواهد شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط با تغییر مرجع قیمت ارز شرکت‌های هواپیمایی از سامانه سنا به سامانه نیما اظهار کرد: با شرایط به وجود آمده افزایش قیمت بلیت‌ها کمتر خواهد بود. اکنون قیمت ارز در سامانه نیما حدود 7400 تومان است با این حساب با افزایش 40 تا 50 درصدی بلیت‌ها به جای افزایش 70 درصدی روبرو خواهیم بود.

[related-post id="42678"]

[related-post id="48437"]

[related-post id="58742"]
کد خبر 58339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =