چمدان :  دبی طی 20 سال گذشته به یکی از ثروتمندترین شهرهای خاورمیانه تبدیل شده است. این شهر سالانه حجم بالایی از گردشگران را پذیراست و همواره در تلاش است تا جاذبه‌های جدیدی برای مسافرین ایجاد کند تا درآمد بیشتری کسب کند.

یکی از پرسودترین بخش‌های گردشگری این شهر تفریحاتی لوکس با هزینه‌هایی بالا برای اقشار ثروتمند در سراسر دنیاست. روزانه تفریحات جدید و عجیب‌تری برای گردشگران ثروتمند در دبی اضافه می‌شود تا مسافران با کمال میل هزینه‌های زیادی بپردازند و از این تجربیات خاص لذت ببرند.

 

بازی با عقاب


کشور امارات به دلیل داشتن صحراهای فراوان تفریحات صحرایی مختلفی دارد. تور خصوصی عقاب‌ها یکی از این تفریحات است که مورد استقبال ساکنین آمریکا و اروپا قرار دارد. در این تور شما با خودرویی لوکس به کمپ‌های صحرایی رفته و بعد از استفاده از دستکش‌های مخصوص می‌توانید عقابی بر روی دستان خود قرار داده و احساس قدرت کنید.

این تور طرفداران فراوانی دارد و شما باید از چند ماه قبل آن را رزرو کنید. چندی قبل سلنا گومز خواننده مشهور آمریکایی در سفر خود به دبی به دیدن عقاب‌ها رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

 





 

اسپای عربی


مراکز ماساژ و زیبایی در سراسر دنیا برای مسافران تجربه‌ای خاص و آرام کننده هستند و مسافران ترجیح می‌دهند خستگی مسافرت را با ماساژی در این مراکز از تن به در کنند. مرکز ماساژ و زیبایی کوردون در دبی یکی از لوکس‌ترین مراکز ماساژ دنیاست که این تجربه را به بهترین نحو به مسافران ارائه می‌دهد.

این پکیج لوکس شامل ماساژ کف، لایه‌برداری پوست با مواد طبیعی، سونا و جکوزی معطر به همراه صرف نهار عربی است و در پایان شما را به محل اقامتتان باز می‌گرداند. هزینه این پکیج 365 دلار است.

 




 

ماشین سواری با ماشین‌های سوپر اسپورت


یکی دیگر از تجربیاتی که در دبی می‌توان داشت تجربه سوار شدن بر انواع و اقسام ماشین‌های لوکس دنیاست. این شهر تقریبا تمام ماشین‌های لوکس و مطرح دنیا را در خود جای داده است. تعداد زیادی از مسافرین ممکن است در کشور محل اقامت تجربه مسابقه دادن با ماشین‌های لوکس را پیدا نکنند ولی در دبی شرکتی به نام دریم دیز این امکان را به شما می‌دهد تا پشت فرمان یک آئودی آر 8 نشسته و در پیست اتومبیلرانی هر قدر که می‌خواهید با شتاب حرکت کنید. البته برای این تجربه باید 458 دلار بپردازید.





 

گشت و گذار بدون اتومبیل

زمانی که به شهر جدیدی می‌روید قطعا علاقه دارید تا از دیدنی‌های شهر لذت ببرید. ممکن است پیاده و یا از تاکسی برای این امر استفاده کنید ولی اگر قصد دارید مثل میلیونرها دبی را ببینید می‌توانید با بالن، هلیکوپتر و یا قایق شخصی این کار را بکنید.

تور طلوع با بالن که حدودا 390 دلار هزینه دارد شما را به ارتفاعات بالا برده تا طلوع در شهر دبی را از زاویه دیگری ببینید. اگر احساس می‌کنید جرات سوار شدن بالن را ندارید می‌توانید با پرداخت نفری 153 دلار با گروهی شش نفره با هلیکوپتر شهر دبی را از بالا ببینید.

 

 



 

 

اما اگر ترجیح می‌دهید که ازتفاع را امتحان نکنید می‌توانید با قایقی شخصی بر روی آب‌های دریا با پرداخت 205 دلار دبی را از دور ببینید.





 

شام را در مرتفع‌ترین رستوران جهان صرف کنید

در آخر پس از گذراندن روزی پر از تفریحات جذاب و دیدنی می‌توانید به برج خلیفه رفته و در رستوران «اتمسفر» در طبقه 124 از لوکس‌ترین غذاهای موجود انتخاب کرده و میل کنید. اگر انتخاب برای شما سخت بود می‌توانید منوی از پیش تعیین شده را انتخاب کرده و در ازای 529 دلار شامی لوکس میل کنید.







کد خبر 33678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =