برای سفر به کیش چه چیزهایی لازم است؟

.

اولین چیزی است که مسافران برای سفر هوایی جزیره کیش نیاز دارند، خرید بلیط کیش است. آمارها نشان می دهد که سفر به جزیره کیش، از محبوب ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران به شمار می رود. بستن چمدان و آماده کردن وسایل موردنیاز، یکی از جذاب ترین و در عین حال مهم ترین مراحل سفرهای تفریحی محسوب می شود. با توجه به شرایط آب و هوای خاص منطقه آزاد کیش، کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم موردنیاز سفر به این جزیره مرجانی زیبا، برای مسافران اهمیت زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و وسایل لازم برای سفر تفریحی به کیش را به صورت لیست معرفی کنیم.

هنگام سفر به کیش، به همراه داشتن چه لوازمی ضروری است؟

لیست ضروری ترین لوازمی که گردشگران هنگام سفر به جزیره زیبای کیش حتما باید به همراه داشته باشند، شامل موارد زیر است:

یکی از لوازم موردنیاز برای سفر به جزیره کیش، چمدان مناسب است. انتخاب چمدان بزرگ و کوچک بستگی به حجم وسایلی دارد که قرار است در داخل آن قرار بگیرد. مسافران برای سفرهای تفریحی که چند روز طول می کشد، از چمدان های بزرگ استفاده می کنند، اما برای سفرهای کاری کوتاه مدت، معمولا یک کیف، کوله یا چمدان کوچک به همراه می برند.

  • لباس های مناسب و خنک:

با توجه به گرمای هوای جزیره کیش در تمام فصول سال، لباس هایی که در داخل چمدان مسافرتی خود قرار می دهید، باید خنک و نخی باشند. با پوشیدن شلوارها، مانتوهای گشاد و تیشرت های نازک آستین بلند، تحمل گرمای هوا راحت تر است. عدم توجه به این نکته ،باعث می شود که گرمای هوا اذیتتان کند و پوستتان دچار آفتاب سوختگی شود.

گرمای هوای کیش در فصل زمستان قابل تحمل تر از فصل های دیگر سال است. به همین دلیل اکثرگردشگران فصل زمستان را برای سفر به جزیره زیبا و دیدنی کیش انتخاب می کنند.

  • لوازم الکترونیکی:

لوازمی مانند موبایل، شارژر، هدفون، هندزفری، دوربین عکاسی، مونوپاد، ساعت هوشمند، پاوربانک و غیره به عنوان مهم ترین لوازم الکترونیکی، حتما باید در داخل چمدان قرار بگیرند، زیرا استفاده از آن ها هنگام سفر به کیش ضروری است. به همراه بردن لوازمی مانند تبلت و لپ تاپ، جز در مواقع خاص لزومی ندارد.

  • لوازم شخصی:

عینک آفتابی، صندل، کرم ضدآفتاب، کرم آبرسان، کلاه حصیری، مایو، عینک مخصوص شنا، شلوارک، حوله حمام، حوله دست و صورت، اتو مسافرتی، سشوار، لوازم آرایشی، شامپو، صابون، خمیر دندان، مسواک، نخ دندان، ناخن گیر، شانه، نرم کننده، اسپری، ضدعرق، کرم ضدگزش حشرات، چراغ قوه، بادبزن، لیوان، قاشق، چنگال، اسباب بازی کودکان، کتاب و غیره لوازم شخصی موردنیاز برای سفر به کیش هستند.

در صورت رزرو هتل های چند ستاره، دیگر نیازی به همراه بردن لوازمی مثل شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان نیست، مگر این که بخواهید از برندهای دلخواه خود استفاده کنید.

برای سفر به کیش چه چیزهایی لازم است؟

  • مدارک شناسایی:

در صورت سفر هوایی و خرید بلیط تهران کیش، حتما باید مدارک شناسایی خود و همراهانتان (شامل کارت ملی و شناسنامه) را به همراه داشته باشید. برای دسترسی راحت به مدارک شناسایی، آن ها را در داخل کیف مدارک قرار دهید.

نه تنها برای سفر هوایی به کیش، بلکه برای سفر با هر وسیله نقلیه عمومی دیگری، به همراه داشتن مدارک شناسایی یک ضرورت است. علاوه بر مدارک شناسایی، بهتر است کارت های بانکی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت و کپی سند ازدواج را نیز در کیف مدارک قرار دهید.

  • دفترچه بیمه، قرص و دارو:

اگر بیمار هستید و قرص و داروی خاصی مصرف می کنید، در زمان سفر به جزیره کیش، داروهایتان را نیز به همراه داشته باشید. به همراه داشتن دفترچه بیمه هم برای بیماران و هم برای افراد سالم ضروری است، زیرا امکان دارد در صورت بیمار شدن هنگام مسافرت، به بیمارستان مراجعه کنید و به دفترچه بیمه نیاز داشته باشید.

پنج نکته مهم هنگام آماده کردن لوازم موردنیاز برای سفر به کیش

  1. قبل از قرار دادن شامپو و نرم کننده در چمدان مسافرتی، آن ها را داخل یک کیسه فریزر قرار تا در صورت وارد شدن فشار به چمدان، محتویات داخل آن، به دلیل خروج مایع شامپو و نرم کننده کثیف نشوند.

  2. کیف مدارک، لوازم آرایشی و داروهای خود را در کیف دستی خود قرار داده و به همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرید تا در صورت نیاز، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

  3. در داخل کیف خود، همیشه تعدادی نایلون داشته باشید تا پس از اتمام تفریحات ساحلی، حوله، دمپایی، عینک شنا و غیره را در داخل آن ها قرار دهید.

  4. علاوه بر کارت های بانکی، همیشه هنگام سفر مقداری پول نقد هم به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز به پول نقد دچار مشکل نشوید.

  5. قبل از سفر، لیستی از لوازم موردنیاز را تهیه کنید تا با استفاده از آن، لوازم اضافی با خود به کیش نبرید. به همراه نبردن لوازم غیرضروری، از سنگین شدن بیش از حد چمدان جلوگیری می کند.

برای سفر به کیش چه چیزهایی لازم است؟

خرید آنلاین بلیط تهران کیش از طریق سایت فلای تودی

برای خرید بلیط تهران کیش و همچنین رزرو هتل در کیش به صورت آنلاین و با قیمت مناسب، می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. جهت کاهش هزینه های سفر به کیش، از گزینه هایی مانند خرید بلیط دوطرفه و خرید بلیط لحظه آخری ارزان کمک بگیرید. مواردی مانند امکان خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر، استرداد بلیط به صورت آنلاین، ارائه تقویم قیمتی و اطلاع از تغییر قیمت بلیط های هواپیما از طریق ثبت نام در سامانه، مهم ترین مزایای سایت فلای تودی محسوب می شوند.

کد خبر 249967

برچسب‌ها