4 تا از بهترین تفریحات آبی قشم + نحوه رزرو

قشم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در ایران شناخته می شود. لذت بازدید از دریای خلیج فارس آبی در قشم غیر قابل وصف است.

حال تصور کنید که از تفریحات آبی قشم نیز در کنار بازدید از منظره دریای آبی خلیج فارس استفاده کنید. بهترین تفریحات آبی قشم در اختیار شما هستند تا یک سفر به یادماندنی به قشم داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بهترین این تفریحات آشنا کنیم.

بهترین تفریحات آبی قشم

تنوع در تفریحات آبی قشم زیاد است. هر کدام از این تفریحات نیز لذت فوق العاده ای را به شما خواهند داد. در ادامه به بهترین تفریحات آبی قشم اشاره می کنیم و در نهایت تصمیم را با شما می گذاریم که کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

غواصی زیر آب؛ تجربه جدید شنا در خلیج فارس

غواصی در زیر آب، یکی از بهترین تفریحات آبی قشم است. تصور کنید که در زیر دریای خلیج فارس در حال مشاهده انواع ماهی ها هستید که از کنار شما رد می شوند. اعماق دریا را مشاهده می کنید و از سکوت دریا لذت می برید. غواصی در زیر آب در سایت های خاصی از خلیج فارس ارائه می شود. هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این خدمات تفریحی استفاده کنند. امنیت غواصی زیر آب زیاد است. چون تحت نظارت غریق نجاتان حرفه ای این کار را انجام می دهید.

4 تا از بهترین تفریحات آبی در قشم

فلای برد؛ تجربه بازدید از دریا در ارتفاع

همیشه قرار نیست دریا را از اعماق آن مشاهده کنید. گاهی هم خوب است که از بالا به دریا نگاه کنید. فلای برد، یکی از بهترین تفریحات آبی در قشم است. در این تفریح آبی جذاب، یک اسکی با فشاری که به آب دریا وارد می کند، در ارتفاع بالا قرار می گیرد. به طوری که شما می توانید از بالا به دریا نگاه کنید. فلای برد یک تفریح هیجان انگیز در قشم محسوب می شود و مخصوص افرادی است که از ترس و هیجان خودشان لذت می برند.

بهترین تفریحات آبی قشم

شاتل سواری؛ یکی از بهترین تفریحات آبی قشم

شاتل سواری یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی قشم است. شاتل سواری در واقع با کمک تیوپ هایی انجام می شود که با نام شاتل شناخته می شوند. شما و دیگر اعضای گروهتان می توانید سوار این شاتل ها شوید. سپس یک قایق موتوری که به شاتل متصل است، با سرعت بالا شروع به حرکت می کند و شاتل نیز به دنبال آن حرکت خواهد کرد. با این حال ساختار بادی شاتل ها، باعث می شود که روی آب بالا و پایین بروید. خلاصه که شاتل سواری یک تفریح محبوب و هیجان انگیز آبی در قشم است.

4 تا از بهترین تفریحات آبی جزیره قشم

پدل برد؛ ورزشی آرامش بخش روی خلیج فارس

یکی از بهترین تفریحات آبی قشم که در واقع یک نوع ورزش هم محسوب می شود، پدل برد است. پدل بردها در واقع صفحات خاصی هستند که روی آب قرار می گیرند و شما می توانید روی آن ها بایستید یا بنشینید. سپس با یک پارو به آرامی حرکت خواهید کرد. پدل برد مانند غواصی زیر آب، یک تفریح انفرادی است. با این حال اگر طرفدار آرامش و ریلکسیشن هستید، پدل برد را فراموش نکنید. حتی می توانید روی این صفحاتی که روی آب تمیز و آبی خلیج فارس قرار گرفته اند، حرکات یوگا نیز انجام دهید.

ارسنا؛ ارائه دهنده خدمات رزرو تفریحات آبی قشم

اگر قصد سفر به قشم را دارید و می خواهید از هر لحظه سفر خودتان نهایت لذت را ببرید، باید قبل از سفر خودتان برای تفریحاتتان در قشم برنامه ریزی کنید. سایت ارسنا، یک سایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین تفریحات آبی قشم است. اگر می خواهید قبل از سفر به قشم در هر شهری که هستید، برای این تفریحات وقت رزرو کنید؛ کافیست که از خدمت سایت ارسنا استفاده نمایید.

کد خبر 249957

برچسب‌ها