راه های دسترسی به مرکز خرید اپال

.

مرکز خرید اپال بزرگ ترین و معروف ترین مرکز خرید در شمال غرب شهر تهران است که در منطقه سعادت‌آباد واقع شده ‌است. بسیاری از شهروندان تهرانی و مسافرانی که از سایر شهرهای ایران به تهران سفر می‌کنند، برای خرید محصولات لوکس و متنوع، استفاده از امکانات تفریحی و امکانات خدماتی، این مرکز خرید مدرن را انتخاب می‌کنند. قبل از خرید بلیط هواپیما یا قطار به مقصد تهران بهتر است با راه های دسترسی به این مرکز خرید آشنا شوید. در این مطلب راجع‌به همین موضوع صحبت خواهیم کرد.

برای دسترسی به مرکز خرید اپال، از چه راه‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

راه های دسترسی به این مرکز خرید باشکوه و زیبا شامل موارد زیر است:

  • مسیر دسترسی با استفاده از خودروی شخصی

اگر با استفاده از خودروی شخصی خود و از سمت شرق قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید، می‌توانید از سمت بلوار شهید فرحزادی حرکت خود را آغاز کنید. با رسیدن به بلوار فرحزادی، میدان کتاب و ورود به ابتدای بلوار کوهستان، باید به سمت راست بپیچید تا با ادامه مسیر به‌راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. مسیر بزرگراه هاشمی رفسنجانی یا نیایش سابق نیز بهترین مسیر برای افرادی است که از سمت جنوب تهران با خودروی شخصی قصد رفتن به این مرکز خرید تجاری را دارند.

در صورت انتخاب مسیر بزرگراه هاشمی رفسنجانی، دو راه پیش‌ِروی شماست؛ راه اول این است که بعد از ورود به بلوار پاک‌نژاد، رسیدن به چهارراه اول و پیچیدن به سمت چپ، به سرو غربی وارد شوید و با ادامه دادن مستقیم مسیر تا بلوار کوهستان، به مرکز خرید برسید.

راه دوم این است که پس از خروج از بلوار فرحزادی، در اولین چهارراه به سمت چپ حرکت کنید و با وارد شدن به بلوار کوهستان، به مجموعه تجاری اپال دسترسی داشته باشید. درصورتی‌که با خودروی شخصی از سمت شمال یا غرب وارد تهران شده‌اید، برای دسترسی به مجموعه اپال، مسیر بزرگراه یادگار امام را انتخاب کنید.

  • مسیر دسترسی به مجموعه اپال از طریق مترو

یکی دیگر از راه های دسترسی به این مرکز خرید بزرگ و معروف، استفاده از متروی تهران است. قبل از افتتاح ایستگاه متروی میدان کتاب، ایستگاه متروی میدان صنعت تهران به‌عنوان نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجموعه اپال شناخته می‌شد، اما بعد از افتتاح ایستگاه میدان کتاب، دسترسی به این مرکز خرید از طریق آن راحت‌تر و نزدیک‌تر است.

با این اوصاف اگر به تهران سفر کردید و خواستید با قطارهای مترو به بزرگ ترین مرکز خرید تهران در سعادت‌آباد مراجعه کنید، خودتان را به ایستگاه مترو میدان کتاب برسانید. با توجه به تازه‌تأسیس بودن این ایستگاه، ممکن است در برخی از نقشه‌های قدیمی مترو تهران، مسیر این ایستگاه وجود نداشته باشد.

  • مسیر دسترسی به مرکز خرید بزرگ اپال با اتوبوس

با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد تهران نیز می‌توان به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرد. ایستگاه اتوبوس میدان صنعت به‌عنوان نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید شناخته می‌شود. از هر سمتی که وارد شهر تهران شده‌اید، براساس موقعیت جغرافیایی محلی که حضور دارید، مناسب‌ترین خط اتوبوس را برای سوار شدن پیدا کنید و در ایستگاه اتوبوس میدان صنعت پیاده شوید. ادامه مسیر ایستگاه صنعت تا مرکز خرید تجاری اپال را می‌توانید با استفاده از تاکسی طی کنید.

راه های دسترسی به مرکز خرید اپال

چه ویژگی‌هایی باعث شهرت مرکز خرید شیک و بزرگ اپال شده ‌است؟ ‌

تعداد مراکز خرید موجود در شهر تهران زیاد است، ولی مرکز تجاری اپال به‌عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید پایتخت، توجه بسیاری از تهرانی‌ها و مسافران شهرستانی را به خود جلب کرده‌است. به نظر شما چه ویژگی‌هایی باعث شده ‌است که این مرکز خرید تا این حد معروف شود و به شهرت برسد؟ در ادامه این بخش، به معرفی دلایل معروف شدن مجموعه اپال خواهیم پرداخت:

  • بزرگ بودن مساحت این مرکز خرید:

ساخت این مرکز خرید از سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۷۲۱۶ مترمربع آغاز شد. ۷ طبقه از ساختمان مجموعه اپال در زیر زمین و ۱۴ طبقه آن بر روی زمین ساخته شده ‌است. تعداد واحدهای موجود در این مرکز خرید ۴۵۰ واحد و مساحت کل آن بیشتر از ۱۳۰۰۰۰ مترمربع است. مجهز بودن به آسانسور، پله‌برقی و باند هلی‌کوپتر، از ویژگی‌های دیگر آن است.

  • راحت بودن مسیر دسترسی با انواع وسایل نقلیه عمومی:

یکی دیگر از دلایل معروف شدن مرکز تجاری اپال این است که به‌راحتی از طریق مسیرهای مختلف با انواع مختلف وسایل نقلیه، شامل اتوبوس، مترو و تاکسی و همچنین خودروهای شخصی می‌توان به این مرکز دسترسی داشت.

  • برخورداری از متنوع‌ترین فروشگاه‌ها:

تنوع بالای فروشگاه های موجود در این مرکز خرید باعث شده‌ است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. اپال مارکت، اپال هوم، اپال مد، اپال کویین، اپال کیدز، اپال استایل، اپال اسپرت و اپال آفیس نام انواع فروشگاه های این مرکز خرید است.

با ورود به این فروشگاه‌ها می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید، با بهترین کیفیت خریداری کنید. فروشگاه های اپال در پایان هر فصل با برگزاری حراجی‌های بزرگ، محصولات لوکس بهترین برندهای دنیا را با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

داشتن پردیس سینمایی، شهربازی، بولینگ، نانوایی، قنادی، کافه و رستوران، کافی‌شاپ، رستوران ملل، شهر مشاغل، پارکینگ هفت طبقه و کارواش، از امکانات دیگر این مرکز خرید به‌شمار می‌روند و تأثیر زیادی در محبوبیت و معروف شدن آن دارند.

راه های دسترسی به مرکز خرید اپال

سفر به تهران و بازدید از مرکز خرید اپال از طریق سایت فلای تودی

در هریک از شهرهای ‌کشورمان که ساکن هستید، اگر قصد سفر به شهر زیبای تهران و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی و تجاری این شهر ازجمله مرکز تجاری اپال را دارید، برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما یا بلیط قطار با قیمت مناسب می‌توانید به «سایت فلای تودی» مراجعه کنید. یکی از مزایای مهم سایت فلای تودی این است که به‌راحتی می‌توان از طریق آن، ارزان‌ترین بلیط‌های قطار و هواپیما را پیدا کرد. امکان رزرو هتل همزمان با رزرو بلیط هواپیما و قطار، باخبر شدن از تغییر قیمت‌ها، ارائه تقویم و نمودار قیمتی به کاربران، کسب اطلاعات دقیق درباره هتل‌ها، پشتیبانی شبانه‌روزی از کاربران و پاسخ دادن به سوال‌های آن‌ها از مزایای دیگر این سایت به‌شمار می‌روند.

کد خبر 249951

برچسب‌ها