در زمان طراحی سایت سفارشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

.

زمانی که می خواهید طراحی سایت سفارشی را آغاز کنید و یا ساخت سایت با وردپرس را به طراح وب سایت بسپارید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید در این فضا به موفقیت برسید. همانطور که می دانید اینترنت یکی از فضاهایی است که روزانه میلیاردها جستجو در آن انجام می شود.

اگر کسب و کارها به خوبی در این فضا حضور داشته باشند، می توانند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند. بهتر است بدانید شما به صرف داشتن یک سایت نمی توانید به موفقیت برسید، بلکه باید به موارد متعددی توجه داشته باشید و المان های مناسبی را در سایت خود پیاده سازی نمایید.

اجرای رنگ سازمانی در گرافیک سایت

یکی از مهمترین مواردی که در زمان طراحی سایت سفارشی باید به آن توجه داشته باشید رنگ سازمانی است. رنگ سازمانی باعث می شود تا زمانی که کاربر وارد سایت می شود به خوبی به ماهیت کسب و کار شما پی ببرد و تعامل بیشتری را با آن برقرار کند. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه نصب و راه اندازی زمین های ورزشی فعالیت دارید. رنگ سازمانی شما سبز است. اگر از رنگ سبز در سایت خود استفاده نکنید و به جای آن رنگ مشکی را به کار ببرید نمی توانید در نگاه اول بر کاربر خود اثر بگذارید. رعایت این مسئله در طراحی سایت سفارشی بسیار مهم است.

رنگ های مکمل

یکی دیگر از مواردی که در زمان پیاده سازی رنگ سازمانی در گرافیک سایت در پروسه طراحی سایت سفارشی باید به آن توجه کنید استفاده از رنگ های مکمل است. در مثال بالا، شما نباید سایت خود را در رنگ سبز غرق کنید. این موضوع هم می تواند باعث به وجود آمدن فیدبک های منفی از سوی کاربران شود.

منو سایت

منو سایت یکی از مهمترین قسمت های سایت است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند منو سایت حکم نقشه سایت را دارد که کاربران را راهنمایی می کند هر چه سریعتر به آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند. از طرف دیگر، منو سایت باعث می شود کاربر در یک نگاه کلی به این نتیجه برسد که آن سایت چه مواردی را پوشش می دهد و آیا برایش مناسب است یا خیر. منو سایت باید در طراحی سایت سفارشی با حساسیت بسیار بالا طراحی شود. در این شرایط طراح وب سایت باید تعاملات خوبی را با کارفرما داشته باشد تا بتواند منو سایت را به درستی انتخاب کند.

موارد تکنیکال

در کنار تمامی مواردی که در طراحی سایت سفارشی باید مد نظر قرار گیرند اهمیت به موارد تکنیکال بسیار مهم است. یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود تعامل کاربران با سایت شما افزایش پیدا کند سرعت سایت است. هر چقدر سرعت سایت بالاتر باشد، به همان اندازه کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی می مانند. همچنین، سایت باید ریسپانسیو باشد و در تبلت و موبایل به خوبی نمایش داده شود.

در زمان طراحی سایت سفارشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

زیرا بسیاری از کاربران از طریق موبایل خود وارد سایت می شوند و اگر سایت ریسپانسیو نباشد، مشتریان زیادی از دست خواهند رفت. امنیت سایت از موارد دیگری است که در این بخش گنجانده می شود و در طراحی سایت سفارشی باید مد نظر قرار گیرد.

ساخت سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم ساخت سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. دلیل این امر ویژگی هایی است که در وردپرس وجود دارد. ساخت سایت با وردپرس در مدت زمان کوتاهی قابل اجراست و این موضوع برای کسب و کارهایی که می خواهند به سرعت وارد دنیای اینترنت شوند اهمیت زیادی دارد. همچنین، ساخت سایت با وردپرس باعث می شود تا قابلیت های زیادی بر روی این پلت فرم تعریف شود که به تعامل هر چه بیشتر کاربران با سایت کمک می کند.

طراح وب سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر می خواهید کار طراحی سایت سفارشی شما به خوبی پیش رود، طراح سایت باید دارای ویژگی های متعددی باشد که بدین شرح است:

  • طراح وب سایت باید تعامل زیادی با کارفرما داشته باشد.

  • طراح باید در هر مرحله کارفرما را در روند انجام کار قرار دهد تا بتواند از نظراتش بهره مند گردد.

  • طراح باید با علم روز دنیا آشنایی داشته باشد.

  • طراح باید وقت شناس باشد و کار را به موقع تحویل دهد.

در زمان طراحی سایت سفارشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای طراحی سایت سفارشی به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهمی که در طراحی سایت سفارشی باید مد نظر قرار گیرند اشاره کنیم. در طراحی سایت سفارشی موارد نظیر به کاربردن رنگ سازمانی و رنگ های مکمل آن بسیار مهم است. همچنین، باید به قالب سایت و موارد تکنیکال مانند سرعت سایت و امنیت سایت توجه شود.شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت تمامی خدمات طراحی سایت را به مشتریانش ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا با قدرت زیاد وارد دنیای اینترنت شوند. همچنین، این شرکت خدمات سئو را برای مشتریانش در نظر گرفته است تا به رشد هر چه بیشتر آنها در دنیای اینترنت کمک کند.

کد خبر 249862