حمایت جالب هتل همای شیراز از بیماران کرونایی | روشن کردن چراغ‌های هتل به شکل قلب برای بیماران بیمارستان علی اصغر شیراز

هتل همای شیراز که درست مقابل بیمارستان‌علی اصغر(ع) این شهر و محل اصلی بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد به نمایندگی از اهالی شیراز با روشن کردن چراغ‌های هتل به شکل قلب به کادر درمانی این بیمارستان خسته نباشید گفت و به بیماران مبتلا روحیه داد.

در این روزهای کرونایی مردم و اهالی شیراز با روش‌های مختلفی سعی در روحیه دادن به بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس نامرئی هستند، دارند.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز اولین مرکز درمانی استان فارس است که از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا در ایران برای نگهداری و طی مراحل درمان مبتلایان به این ویروس پیش بینی شد.

پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز از نخستین روزهای اسفند ۹۸ تاکنون میزبان بیماران مبتلا به کرونا بوده اند و در این مدت به صورت مداوم در حال تلاش و فعالیت شبانه روزی برای بهبود این افراد هستند.

اکثر کادر درمانی این مرکز از ابتدای شیوع کرونا در شیراز تاکنون حتی پدر، مادر، فرزندان و خانواده‌های خود را ندیده‎اند و قطعا خستگی تاب و توان آنها را ربوده اما به دلیل عشق به مردم،خدمت رسانی خود به بیماران مبتلا به کرونا را هرگز متوقف نکرده‌اند.

شهروندان شیرازی و اهالی استان فارس نیز طی این مدت با روش‌های مختلف سعی در روحیه دادن به کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز داشته‌اند.

از خیرینی که اقلام بهداشتی مانند ماسک و لباس‌های مورد نیاز به کادر پزشکی این بیمارستان اهدا کردند گرفته تا ارسال میوه و سایر اقلام دیگر و اکنون نیز روشن کردن چراغ‌های هتل همای شیراز به شکل قلب.

حمایت هتل هما شیراز از بیماران کرونا با روشن شدن چراغ ها به شکل قلب

دلیل روشن شدن قلب در همسایگی بیمارستان علی اصغر شیراز

مدیر هتل همای شیراز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فشار روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی بر روی مردم جامعه از پیر،جوان گرفته تا متخصصین و کادر درمانی و .... وجود دارد.

محمدرضا اردبیلی افزود: شرایط هتل همای شیراز به دلیل قرارگیری آن در روبه روی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) که محل اصلی نگهداری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کلانشهر است، متمایز شده و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از جانب اهالی این شهر در شب نیمه شعبان و شب بعد از آن (شامگاه بیستم و بیست و یکم فروردین ۹۹) چراغ های این هتل را به شکل قلب روشن کنیم تا شاید بتوانیم به کادر درمانی این مرکز خسته نباشید بگوییم و به آنها و بیماران مبتلا به کرونا بستری شده در این مرکز روحیه دهیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و موقعیت ویژه تلاش کردیم با این اقدام بصورت نمادین خسته نباشید به کادر درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند گفته باشیم تا شاید این قشر و بیماران این مرکز حداقل در آن لحظه لبخندی بر لب‌شان بنشیند.

اردبیلی اضافه کرد: پرستاران،پزشکان و حتی کادر خدماتی مراکز درمانی از جمله بیماربران و ... در شرایط کنونی حداقل به تزریق روحیه احتیاج دارند تا بتوانند با توان بیشتر به مبارزه با بیماری کرونا ادامه دهند.

مدیر هتل همای شیراز بیان کرد: این اقدام کوچک به پاس تلاش کادر درمان بود که خوشبختانه مورد اقبال جامعه نیز قرار گرفت و حتی کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز در تماس تلفنی از این اقدام قدردانی کردند.

وی بیان کرد: امیدوارم با شکست بیماری کرونا،مردم سراسر جهان از این مشکل عبور کنند.

اردبیلی در خصوص اینکه این اقدام ادامه دارد یا خیر،گفت: فعلا قصدی برای انجام دوباره آن نداریم اما در حال بررسی اقدامات دیگری در هیات مدیره هتل هما از جمله در نظر گرفتن امتیازاتی برای استفاده کادر درمانی از پزشکان و پرستاران گرفته تا کادر خدماتی بیمارستان‌های درگیر با کرونا و همه افرادی که در این زنجیره فعالیت دارند برای زمان بعد از شکست این ویروس هستیم که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 248513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =