برترین خطوط هوایی 2019 معرفی شدند | رتبه اول قطر؛ رتبه پنجم امارات

شرکت هوایی Qatar Airways در سال ۲۰۱۹ توانست عنوان بهترین شرکت هوایی را کسب کند. اما این تنها خطوط هوایی برتر در سطح جهانی نیست.

چمدان - در اینجا به بررسی برخی از این خطوط هوایی ممتاز می‌پردازیم.

۱. Qatar Airways

Qatar Airways

در یک زمان نسبتا کوتاه، خطوط هوایی قطر (Qatar Airways) توانست به بیش از ۱۴۰ مقصد گوناگون در دنیا پروازی در سطح خدمات برتر و عالی ارائه دهد که باعث شد تا این پرواز به بهترین در جهان تبدیل شود. این خطوط هوایی سفرهای تجاری و تفریحی به سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا ارائه می‌دهد.
 

۲. Singapore Airlines

Singapore Airlines

شرکت هواپیمایی سنگاپور یکی از مشهورترین برندهای مسافرتی در سراسر جهان است و دارای نمادها و برچسب‌های مختلف در سطح بین‌المللی بوده که استانداردهای بالایی از خدمات را که مشتریان انتظار دارند، به آنها ارائه می‌کند.
 

۳. ANA AII Nippon Airways

ANA AII Nippon Airways

خطوط هوایی ANA AII Nippon بزرگترین شرکت هوایی در ژاپن است که در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد و در بیش از ۸۰ خط بینالمللی و بیش از ۱۱۰ خط داخلی پرواز ارائه می‌کند. باشگاه مشتریان ثابت این شرکت هوایی بیش از ۲۹ میلیون عضو دارد و همچنین بزرگترین اپراتور Boeing ۷۸۷ است.
 

۴. Cathay Pacific Airways

Cathay Pacific Airways

ناوگان هوایی ۲۰۰ عددی Cathay Pacific که در هنگ کنگ قرار دارد به بیش از ۲۰۰ کشور آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی پرواز ارائه می‌دهد. همچنین Cathay Pacific عضو اصلی و مبتکر اتحاد جهانی Oneworld است.
 

۵. Emirates

Emirates

شرکت امارات که در سال ۱۹۸۵ تاسیس گردید، فقط با دو هواپیما از دبی شروع به کار کرد و اکنون ناوگان هوایی آن به بیش از ۲۳۰ هواپیما در ۱۴۰ مقصد و ۸۰ کشور می‌رسد. شبکه پروازی امارات روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است و هر هفته حدود ۱۵۰۰ پرواز شش قاره را طی می‌کنند.
 

منبع : worldairlineawards

کد خبر 248075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =