در طول تاریخ سابقه نداشته کسی میراث فرهنگی کشور دیگری را تهدید کند

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به حمله ترامپ به مراکز فرهنگی ایران گفت: در طول تاریخ سابقه نداشته کسی میراث فرهنگی کشور دیگری را تهدید به حمله کند.

 علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در حاشیه جلسه هیأت وزیران در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الأسد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و رئیس‌جمور هم تاکید کردند که پاسخ قاطع داده خواهد شد، نیروهای مسلحمان این کا را کردند و توان و قدرت نظام را نشان دادند که کار بسیار خوبی بود.

وی در واکنش به تهدید حمله ترامپ به ۵۲ مرکز فرهنگی بیان کرد:  باید ببینیم تعبیر از امکان فرهنگی چه هست، برخی آن را تعبیر به میراث فرهنگی کردند این دو با هم متفاوت است؛ اگر منظور میراث فرهنگی باشد این حرف خلاف قطعنامه‌های بین‌المللی است که البته بعد از آن تکذیب کردند، در طول تاریخ سابقه نداشته است که کسی میراث فرهنگی کشور دیگری را تهدید به حمله کند.

کد خبر 247533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    آقای وزیر. شما اون دسته ازکسانیکه آثارباستانی و میراث فرهنگی این مملکت را درهمین مملکت خراب می کنند یا بخاطرمنافع شخصی جلوی این جور مکانها ساختمان یا برج می سازند را جلویشان را بگیرید . داخل خودتون رو حل کنید خارج پیشکش . همه درجو هستید فقط فیلم های مختلف بازی می کنید چون دستوردارید و باید فیلم بازی کنید . بقیه هم که نفهمن و چیزی نمیفهمن . کثیفی درایران به عمق حداکثررسیده .افراد کثیف پول کثیف زندگی کثیف .چرا گردن شما برای کسانیکه داخل خود کشوربخاطرمناقع شخصی آثارباستانی را ازبین می برند را ستبرنمی کنید ؟ این شوها قدیمی هست آقای مونسان .