چمدان: پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 که از پاریس عازم بمبئی هند بود به طور غیر منتظره‌ای در آسمان شهر اصفهان از رادار ناپدید شد.

پرواز ترافیک هوایی FlightRadar24 گفت: سیگنال هواپیما از بین رفته است. هنوز ردیابی این هواپیما ادامه دارد.

این پایگاه خبری افزود: خلبان این هواپیما پیش از ناپدید شدن از رادار نقض فنی خود را گزارش کرده بود.

هواپیمای فرانسوی با 267 نفر مسافر دقایقی قبل در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری کرد. منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به ایرنا گفت: همه سرنشینان این هواپیما سالم هستند و خدمات رسانی به آنان در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان زمان فرود هواپیمای ایرفرانس را که از فرانسه به بمبئی در حال حرکت بود ساعت 19 و 25 دقیقه امروز اعلام کرد.

به گفته شیشه فروش در این ارتباط مشکل خاصی گزارش نشده است.

اکسپرس: هواپیمای ایرفرانس در آسمان ایران از رادار خارج شد | سرنوشت هواپیمای فرانسوی در آسمان اصفهان - ایر فرانس

ین اتفاق در حالی رخ داد که در دسامبر سال گذشته میلادی هم یک هواپیمای نروژی در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد اما دو ماه و نیم پس از این فرود توانست ایران را ترک کند.

آن هواپیما در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) از شهر دبی امارات به سمت اسلو در حرکت بود که به‌خاطر ایجاد مشکل در یکی از موتورهایش مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شیراز شد. روز بعد از این اتفاق، ۱۸۶ مسافر و شش خدمه این پرواز توانستند شیراز را ترک کنند اما این هواپیما به‌دلیل اینکه قطعات یدکی آن متعلق به شرکت بوئینگ آمریکا بود و به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانست تا دو ماه و نیم بعد از ایران خارج شود.

اکسپرس: هواپیمای ایرفرانس در آسمان ایران از رادار خارج شد | سرنوشت هواپیمای فرانسوی در آسمان اصفهان - ایر فرانس
کد خبر 222586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =