چمدان: هتل کادوگان پس‌از چهار سال تعطیلی به‌تازگی با نام جدید هتل بلموند کادوگان بازگشایی شده است. این هتل پنج‌ستاره مجلل با 54 اتاق در سال 1887 افتتاح شد، اما ساختمان آن بیش‌ از 300 سال قدمت دارد.

هانس اسلون که پزشک خاندان سلطنتی از جمله شخص شاه جرج اول بود این ملک را در سال 1712 خرید و مجموعه‌ای متشکل از 70 هزار شیء شامل کتاب‌های نفیس، نقاشی‌های ارزشمند، سکه و فلزات ناب را که اکنون بخشی از آنها در موزه بریتانیا، کتابخانه بریتانیا و موزه ملی تاریخ طبیعی انگلستان نگهداری می‌شوند در این ساختمان انبار کرد.

سال 1717 دخترش الیزابت با افسر و سیاستمدار نجیب‌زاده‌ای با نام بارون کادوگان ازدواج کرد و پس‌ از این ازدواج، خانه اسلون با نام عمارت کادوگان شناخته شد.

پس‌ از افتتاح هتل کادوگان در سال 1887، این عمارت به پاتوق هنرمندان، نویسندگان و خردمندان طبقه مرفه جامعه تبدیل شد و آنها اغلب وقتشان را در رستوران این هتل سپری می‌کردند که از آن‌ جمله می‌توان به نویسندگانی چون برام استوکر، مارک توین و اسکار وایلد اشاره کرد.

مالک هتل کادوگان در سال 2014 با برند معروف هتل‌های مجلل بلموند قراردادی به ارزش 50 میلیون دلار امضا کرد و از آن‌ زمان این هتل برای مرمت تعطیل شد و اکنون درهای این هتل با نام جدید هتل بلموند کادوگان و در حالی‌ که به فرش‌های نفیس و بیش‌ از 400 اثر هنری اصل مزین است بار دیگر روی مهمانان باز شده است.



















 
کد خبر 217243

برچسب‌ها