چمدان: علی عابدزاده در نشست خبری گفت: ما در طول چهار سال گذشته تلاش کرده‌ایم هم در توسعه و هم در رضایت مسافران و هم در گسترش نفوذ صنعت هوانوردی تلاش کنیم و در این مسیر دستورالعمل‌هایی مانند حقوق مسافر، تاسیس شرکت‌های هواپیمایی و دستورالعمل‌های ایمنی و فنی به شکل دقیق اجرایی شده‌اند. آن چه که ما امروز آن را دنبال می‌کنیم با استانداردهای روز جهانی همراه است و تلاش ما بر این خواهد بود که این حرکت در آینده نیز ادامه‌ داشته باشد.

وی درباره محدودیت‌های موجود برای سن ناوگان جدید وارد شده به ناوگان ایران گفت: سازمان هواپیمایی کف 1998 را به عنوان سال ورود هواپیماها به ایران قرار داده است و جز مواردی خاص که ایرلاین‌ها از گذشته قراردادشان را نهایی کرده بودند، اجازه ورود هواپیما با سن بالا به ناوگان داده نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت حذف پروازهای چارتری گفت‌: قطعا چارتر یک امکان مهم است که نمی‌توان توقع حذف آن را داشت زیرا این مساله امکان مهمی برای گسترش گردشگری و کمک به سازمان‌های فعال در این بخش خواهد کرد، اما مساله‌ای که وجود داشت لزوم حذف برخی واسطه‌ها و بالا برندگان قیمت بلیت هواپیما بود. از این رو چارتر در حوزه تک فروشی حذف خواهد شد اما در بخش گردشگری با حفظ ضوابط به کار خود ادامه‌ می‌دهد.

[related-post id="194061"]

[related-post id="188767"]
کد خبر 196017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =