چمدان :  علیرضا قائدیان با بیان این خبر افزود: با توجه به افزایش و نوسان نرخ بلیت پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی در کشور به منظور تامین رفاه مسافران و شهروندان و کاهش هزینه‌های سفر برای گردشگران و ساکنان کیش با دستور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نرخ بلیت هواپیما درمسیرتهران - کیش - تهران توسط شرکت هواپیمایی کیش کاهش یافت.

وی افزود: براین اساس از چهارشنبه 31 مرداد و همزمان با عید سعید قربان، نرخ یک طرفه بلیت هواپیما در مسیر کیش تهران و بالعکس برای مسافران از 340 هزار تومان به 275 هزار تومان در فروش سیستمی کاهش یافت. همچنین برای شهروندان جزیره کیش بلیت مسیر پروازی کیش - تهران در هر لگ پروازی با قیمت 226 هزار تومان عرضه می‌شود.

شهروندان جزیره کیش می‌توانند با همراه داشتن کارت کیشوندی و مراجعه به دفاتر فروش هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت در مسیر کیش - تهران یا بالعکس با مبلغ ۲۲۶ هزار تومان در هر لگ اقدام کنند.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اختصاص پروازهای کیش ایر به مسیرهای از مبدا کیش و یا منتهی به کیش و افزایش ظرفیت صندلی‌های سیستمی از دیگر برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش برای رونق گردشگری، تثبیت قیمت‌ها و در نهایت ایجاد رقابت بین ایرلاین‌ها در جهت کاهش هزینه‌های بلیت هواپیما در مسیر جزیره کیش است.

[related-post id="46688"]

[caption id="attachment_103020" align="aligncenter" width="704"] جدول نرخ بلیت پروازهای تهران - کیش هواپیمایی کیش ایر[/caption]

[related-post id="102536"]

البته کیش ایر در سایت خود سقف نرخ چارتری تهران به کیش را بالاتر از رقم سیستمی اعلام کرده است که می‌توانید در جدول زیر ببینید:

کد خبر 102834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =