sal lavallo می‌گوید از سنین پایین تنها هدفش مسافرت به نقاط مختلف دنیا بوده تا با آداب و رسوم اقصی نقاط جهان آشنا شود. سال که بیشتر عمرش را در نیویورک زندگی می کرد پیشنهادی کاری در ابوظبی دریافت کرد و به خاورمیانه نقل مکان کرد.

پس از مهاجرت به ابوظبی، سفرهای خود به شهرها و کشورهای دنیا را آغاز کرد. او که عضو یکی از باشگاه های مسافرت دنیا بود با تخفیف هایی که دریافت می‌کرد کم کم به شهرهای مختلف سفر کرد و با دنیا از نزدیک آشناتر شد.

او در مصاحبه ای با مجله تراول اند لیژر نکاتی در مورد سفر دور دنیا بیان کرد تا گردشگران بیشتری قادر به تجربه های هیجان انگیزی باشند.

[related-post id="3489"]

[related-post id="6428"]

 



  • مكان‌هاي غيرقابل پيش‌بيني انتخاب كنيد


او می‌گوید برای انتخاب مقصد خود مکان هایی غیر قابل پیش‌بینی را انتخاب کنید. پاریس و یا رم قطعا می‌توانند تجربه ای دیدنی برای هر فردي باشند ولی اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و خاص هستید شهرهایی را انتخاب کنید که از نظر توریستی محبوبیت چندانی ندارند. اگر چنین تجربه ای داشته باشید متوجه خواهید شد که به یاد ماندنی ترین مسافرت‌های‌تان شهرهای کوچک و مناظر طبیعی خاصی هستند که خلوت و آرام بوده اند.



  • تعریف‌تان را از مسافرت تغییر دهید


سال میگوید مسافرت صرفا نباید توری جذاب از چندین شهر دیدنی دنیا باشد تا مجبور باشید ماه ها برایش برنامه ریزی کنید. ممکن است مسافرتی به منطقه ای در نزدیکی محل زندگیتان تجربه ای خاطره انگیز برای تمام عمر باشد.

 



 

  • از فرصت استفاده کنید


اکثرا وقتی برای سفر برنامه ریزی می‌کنید منتظر تعطیلاتی چند روزه برای مسافرتی طولانی هستید ولی حتی اگر یک یا دو روز فرصت مسافرت دارید بهتر است از این فرصت استفاده کرده و مسافرتی کوتاه را برنامه ریزی کنید.



در آخر سال میگوید که مسافرت را به عنوان شهری دور یا زمانی خیلی طولانی تعریف نکنید بلکه سفری کوتاه در نزدیکی شما احتمالا تمام خواسته هایتان را از مسافرتی خاص برآورده می‌کند.
کد خبر 9591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =