سه ایرلاین مطرح دنیا پروازهای خود به ایران را متوقف کردند | هواپیمایی اتریش: ما همچنان به ایران می‌آییم

چمدان :  شرکت هواپیمایی بریتانیا (بریتیش ایرویز) پروزاهایش به ایران را از ۲۳ سپتامبر اول مهر ماه متوقف می‌کند. این شرکت هواپیمایی درباره دلیل توقف پروازهایش به ایران به بی‌بی‌سی گفت: پروازهای لندن به تهران توجیه تجاری ندارد. این شرکت همچنین با عذرخواهی از شرایط پیش آمده برای آن دسته از مسافرانی که بلیت خریده‌اند، اعلام کرد که هزینه بلیت‌های فروخته شده را به مسافران پس می‌دهد.

شرکت هوایی هلند (کی‌ال‌ام) نیز پروازهایش به ایران را متوقف کرد. این شرکت هوایی در پاسخ به سوالى درباره احتمال توقف پروازهایش به ایران گفت: پروازهای این خط به دلیل عدم توجیه اقتصادی از ۲۴ سپتامبر یعنی اول مهر ماه متوقف می‌شود.

این شرکت اعلام کرد:  مسافران می‌توانند با آژانس‌های هوایی تماس گرفته و بلیت خود را تغییر داده یا هزینه پرداخت شده را دریافت کنند.

شرکت هوایی ایر فرانس نیز اعلام کرد که پروازهایش به ایران را متوقف کرده است. ایر فرانس در توضیح علت توقف پروازهایش به تهران شرایط نامناسب اقتصادی ناشی از تحریم‌های آمریکا را دلیل این مساله ذکر کرده است. این شرکت هوایی مدتی است که پروازهای خود به تهران را به شرکت زیر مجموعه خود به نام ژون واگذار کرده بود.

اما شرکت هواپیمایی اتریش برخلاف سه ایرلاین فوق اعلام کرد پروازهای این کشور به تهران کماکان ادامه خواهد داشت.
کد خبر 92409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =