ساخت هتل 5 ستاره در منطقه آزاد چابهار

چمدان : «عبدالرحیم کردی» مراسم کلنگ‌زنی این هتل که با حضور آیت الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: هتل پنج ستاره سدس با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع در 2 بلوک A و B در مدت 60 ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بلوک A هتل سدس با زیر بنای 88 هزار مترمربع شامل رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی در 23 طبقه است .

کردی گفت: چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور محسوب می‌شود که به‌علت مجاورت با دریای عمان و در دسترس بودن آن از طریق اقیانوس هند، می‌تواند مورد توجه گردشگران خارجی این منطقه، به‌خصوص کشورهای عمان و هند قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همچنین این منطقه به‌علت جنس سواحل خود از ظرفیت زیادی برای توسعه یافتن گردشگری و تفریحات دریایی برخوردار است که می‌تواند موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: یکی از پتانسیل‌های اقتصادی استان سیستان‌ و بلوچستان، ظرفیت گردشگری آن است که در دسترس بودن آن از طریق آب‌های آزاد جایگاه قابل‌توجهی به آن می‌دهد.

وی یادآور شد: سواحل دیدنی چابهار در کنار جاذبه‌های گردشگری دیگر آن، همچون کوه‌های مریخی، موقعیتی را فراهم کرده است که گردشگری این منطقه در مسیر توسعه قرار بگیرد.
کد خبر 8862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =