فیلم | اعطای تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران گردشگری | پرداخت وام ارزان قیمت برای اشتغال گردشگری

چمدان : محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از پرداخت منابع ارزان قیمت برای توسعه اشتغال گردشگری خبر داد و با اشاره به تخصیص هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان منابع ارزان قیمت برای ایجاد ۱۵۷ شغل در حوزه گردشگری افزود: این اعتبار در قالب تفاهم نامه‌ای با سازمان برنامه و بودجه در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته است.

وی همچنین اظهار داشت: کسانی که تمایل به فعالیت در همه بخش‌های صنعت گردشگری اعم از هتل سازی، ساخت اپلیکیشن، راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی، بازسازی هتل‌ها، ایجاد و توسعه اکوکمپ‌ها، تبلیغات، تولید فیلم سینمایی و غیره دارند می‌توانند از این منابع استفاده کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت: نرخ تسهیلات برای فعالیت‌های سخت افزاری در حوزه گردشگری مانند احداث و بازسازی هتل ۱۴ درصد و برای حوزه‌های نرم افزاری مانند ساخت اپلیکیشن در حال بررسی است و احتمال دارد در حد ۱۰ درصد باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور نیز از تصویب بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاران بخش گردشگری خبر داد. اظهارات وی را در ویدئوی زیر ببینید.
کد خبر 87440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =