چمدان : عکس رزا پاگان‌گریزو، زن 89 ساله‌ای که کنار هواپیمای رایان‌ایر گرفته شده و لبخند رضایت او را نشان می‌دهد در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی به یکی از پرپازدیدترین‌ها تبدیل شده است و به‌همین‌منظور، شرکت هواپیمایی پروازهای ارزان رایان‌ایر در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مامان‌رزا پیام تبریک منتشر کرده است.

مامان‌رزا که تا سن 89 سالگی سوار هواپیما نشده بود برای رفتن به عروسی پسرش ماسیمو در کلن مجبور شد از فرودگاه برگامو در ایتالیا پرواز ارزانی به سمت این شهر آلمانی بگیرد.

مامان‌رزا در توصیف تجربه اولین سفر هوایی‌اش می‌گوید: «من همیشه از پرواز کردن می‌ترسیدم اما این‌بار موقعیت، بسیار مهم بود و بنابراین تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم. البته این موضوع را به‌ هیچ‌کس نگفتم و فقط دوستم که در این سفر همراهی‌ام کرد از ماجرا خبر داشت و این عکس را هم او از من گرفت. به‌ محض‌ اینکه این تصمیم را گرفتم ترسم ریخت، طوری‌که درطول پرواز خیلی آرام بودم. پسرم شنبه آینده عروسی می‌کند و من دوشنبه بعد به ایتالیا بازمی‌گردم. سفر برگشتم با ماشین است اما الان که هواپیما را امتحان کرده‌ام خوشم آمده و می‌دانم که در آینده هم می‌توانم دوباره پرواز کنم.»

شرکت رایان‌ایر در صفحه فیسبوکش داستان این مادربزرگ را تعریف کرده و نوشته‌ است: «قهرمان عکس این هفته ما خانم رزای عزیزمان است. از او و از پسرش کلادیو (برادر داماد) سپاسگزاریم که این عکس زیبا را با ما به اشتراک گذاشتند.»

در مدت دو روز، این عکس هزاران لایک دریافت کرد و ده‌ها بار به اشتراک گذاشته شد و کاربران نظرات سرگرم‌کننده‌ای برای آن نوشتند.

 

کد خبر 82556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =