مسابقه «با اولین یلدای چمدان» ... | برنده دوربین عکاسی یلدای چمدان شوید

چمدان : سایت خبری تحلیلی «چمدان» که مدت کوتاهی است که به عرصه رسانه‌ای کشور وارد شده است بر این باور است که صنعت گردشگری و میراث فرهنگی با ارزش‌ترین دارایی‌‌‌های یک کشور هستند که غفلت از آن‌ها می‌تواند موجب عقب ماندگی‌ شود. آگاهی و دانش پیش شرط بهره‌مندی از این صنعت است و ما تلاش می‌کنیم به بهترین نحو «چمدان» را برای یک «زندگی» بهتر ببندیم.

«چمدان‌» را هر روز برای ایرانگردی و گشت و گذار در نقاط بی‌نظیر جهان می‌بندیم، برای بهتر بستن چمدان‌های گردشگران پیش قدم خواهیم شد و حافظ میراثی خواهیم بود که اگر گزندی به آنها وارد شود خیانت در امانت گذشتگان است ...

یکی از این میراث (ناملموس) شب یلدا است. شبی پر از مهر و خاطره ... «چمدان» علاوه بر ارائه گزارش‌های خواندنی و متفاوت در این زمینه که از ساعاتی دیگر تا دقایقی پیش از شب یلدا منتشر می‌شود مسابقه عکس ترتیب داده است. عکس‌های یلدایی خود به ویژه تصاویری که با سنت‌های گذشته شب یلدا آمیخته است را برای تلگرام چمدان پلاس به آدرس Chamedanplus@ بفرستید تا برنده خوش شانس اولین یلدای چمدان باشید. عکس‌های ارسالی باید ارجینال باشد و از ارسال عکس‌های آرشیوی جدا خوددداری کنید. برنده این مسابقه با داوری اساتید بنام عکاسی کشور تعیین و به نفر برگزیده دوربین تقدیم می‌شود.
کد خبر 8167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =