آزمون جامع سراسری راهنمایان گردشگری و مدیران فنی در تهران برگزار شد

چمدان :  در این ازمون بیش از 1 هزار و 300 تن از فراگیران دوره های آمو زشی کوتاه مدت مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی،راهنمایان گردشگری(ایرانگردی و جهانگردی،طبیعت گردی و زمین گردشگری ) شرکت کردند .

شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری استان تهران در حاشیه برگزاری آزمون دوره های کوتاه مدت گردشگری با اعلام اینکه توانمندسازی و آموزش فعالان صنعت گردشگری تنها بخشی از توسعه این صنعت است افزود : برای ایجاد اشتغال پایدار و بازار کار فراگیران نیز باید برنامه ریزی بلند مدت انجام داد.

معاون گردشگری استان تهران گفت : بکارگیری نیروی کار آموزش دیده موجب ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حوزه گردشگری خواهد شد و دفاتر خدمات مسافرتی باید در استفاده از راهنمایان دارای مجوز برای تورهای داخلی و خارجی اهتمام ویژه داشته باشند در غیر اینصورت مرتکب تخلف مقرراتی خواهند شد.

علیمحمدی ادامه داد : برای حمایت از راهنمایان گردشگری دارای مجوز بازدید های منظم از مبدا حرکت تورهای داخلی با کمک انجمن صنفی راهنمیان گردشگری استان تهران انجام می شود که همین موضوع در ماه های اخیر موجب شده است تا مدیران دفاتر خدمات مسافرتی از افراد آموزش دیده و دارای مجوز استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد : سطح استاندارهای آموزشی در موسسات مجری دوره های کوتاه مدت گردشگری در استان تهران طبق ساعت و سرفصل های آموزشی رعایت می شود و این موضوع توسط کارشناسان معاونت گردشگری استان مورد ارزیابی و بازرسی منظم قرار می گیرد.
کد خبر 74339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =