ارائه درخواست درج نشدن ویزا و مهر ورود به ایران در پاسپورت گردشگران خارجی به معاون اول رئیس جمهور | ناجا و وزارت خارجه موافقند | معاون گردشگری نه استعفا داده و نه برکنار شده است

چمدان : علی اصغر مونسان در حاشیه نشست با جامعه هتل‌داران کشور در پاسخ به درخواست هتل‌داران برای درج نشدن مهر ورود به کشور در پاسپورت گردشگران خارجی گفت: هفته گذشته نامه‌ای با امضای من و وزیر صنعت به معاون اول رییس جمهور ارسال شده و در آن درخواست درج نشدن مهر ورود به کشور را ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: پیش از این موضوع را با معاونت اقتصادی وزارت امورخارجه و معاونت امنیت ناجا نیز مطرح کرده بودیم که آنها نیز همراهی داشتند.

مونسان درباره به نتیجه رسیدن این موضوع گفت: نامه به معاون اول ریاست جمهوری ارسال شده و با همکاری وزارت امور خارجه تا نهایی شدن آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش چمدان، مشکلات دریافت ویزای آمریکا برای گردشگران خارجی ‌که به ایران سفر می‌کنند باعث ایجاد ریزش در گردشگر ورودی کشور شده است.

مونسان همچنین در ارتباط با تغییر معاون گردشگری گفت: تصمیماتی برای اجرای لایحه منع به کارگیری بازنشستگی در سازمان شده‌ بود اما موضوع آنطور که در رسانه‌ها مطرح شد نبود. بیشتر مساله به جابه جایی معطوف بود. ما استعفایی نداشتیم و برکناری در کار نبوده‌ است.

مونسان در ارتباط با اخبار فراوانی که در چند روز گذشته در حمایت از محب خدایی معاون گردشگری در پورتال خبری سازمان میراث فرهنگی منتشر شد، توضیح داد: خوشحالیم که شاهد حمایت بخش‌های مختلف خصوصی بودیم.

او در مورد سرپرستی محب خدایی بر دو معاونت افزود: موقتا سرپرستی بخش سرمایه گذاری به گردشگری سپرده شده است. ضمن اینکه برای وزارتخانه شدن یکی از معاونت‌ها باید کم شود.

[related-post id="61830"]

[related-post id="41553"]
کد خبر 74229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =