واکنش رئیس سازمان میراث فرهنگی به حضور خانواده معاونش در یک اجلاس جهانی | طالبیان: شکایتم از رسانه‌ها آماده بود

چمدان :  علی اصغر مونسان در یک نشست خبری در پاسخ به خبرنگار چمدان درباره خبری مبنی بر اینکه معاون وی همسر و فرزندش را در کمیته بین الدول میراث فرهنگی در قالب اعضای هیات ایرانی و به عنوان عضو ناظر همراه کرده و سازمان هیچ واکنشی نشان نداده است گفت: از آنجا که انتشار این خبر محدود بود و در کانال‌های تلگرامی مطرح شد واکنشی نشان ندادیم.

وی ادامه داد: معاون میراث فرهنگی بیش از 20 سال سابقه خدمت دارد و این حرف‌ها انصاف نیست چرا که او با هزینه خودش خانواده‌اش را به این سفر فرستاده‌ است.

محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور نیز در پاسخ به اینکه آیا این اقدام خلاف پروتکل‌های دیپلماتیک نیست؟ اظهار کرد: من 20 سال است پرونده‌ها را آماده می‌کنم. آقا دکتر جلالی سفیر ایران در یونسکو چند روز گذشته پیش رئیس سازمان بودند و گفتند من هر موقع به آقای طالبیان زنگ می‌زنم، ایشان در سفرند و هیچ وقتی برای خانواده ندارند.

وی ادامه داد: شما در هر سمیناری که وارد می‌شوید می‌توانید به عنوان ناظر (observer) وارد شوید، پاسپورتتان را نگاه می‌کنند و در گروه ایران اسم شما را می‌نویسند.

معاون میراث فرهنگی کشور افزود: متاسفانه گاهی افرادی هستند که هرچه می‌خواهند می‌نویسند. بنده هم همه شکایت‌ها را آماده کرده‌ام اما روابط عمومی گفت این کار انجام نشود و این جفایی است که به انسان می‌شود.
کد خبر 7325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =