توضیح معاون گردشگری در مورد تاخیر 3 ماهه افتتاحیه تبریز «2018» | ساخت 11 هتل در تبریز

چمدان : محمد محب خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در پاسخ به این سوال که چرا جشن افتتاحیه رویداد تبریز 2018 (تعیین تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی) به جای آغاز سال میلادی که آغاز این رویداد است با سه ماه تاخیر در فروردین برگزار می‌شود و آیا این تاخیر این رویداد یک ساله را هدر نمی‌دهد؟ گفت: ما در تبریز 2018 در طول یکسال رویدادهایی را برگزار خواهیم کرد اما جشن این رویداد را همزمان با نوروز انجام می‌دهیم که معرفی برای نوروز باشد، چرا که ما مهمان‌های خارجی نیز در مراسم داریم، همچنین باید توجه کنیم که دیگر کشورهایی که مشابه این رویداد را برگزار کردند نیز حتما آن را با کریسمس آغاز نکرده‌اند.

وی در مورد اینکه 22 دستگاه توصیه شده برای مشارکت در این رویداد چقدر همکاری های لازم را انجام داده‌اند، اظهار کرد: دستگاه‌ها اکنون در حال انجام اقداماتی هستند، برای نمونه وزارت ورزش برنامه‌هایی را در سطح کشور داشته که آنها را به خاطر این رویداد به تبریز اختصاص داده، وزارت ارشاد نیز هین اقدام را انجام داده و همچنین وزارت راه در برنامه‌های توسعه‌ای خود تبریز را ارجحیت داده است.

معاون گردشگری کشور در پاسخ به اینکه آیا سازمان میراث فرهنگی بودجه تعیین شده برای رویداد تبریز 2018 را اختصاص داده‌است یا خیر؟ توضیح داد: بله این بودجه اختصاص داده شده و با آن 11 هتل در تبریز در حال ساخت است و برنامه احیای هتل‌های سنتی و اقامت‌گاه‌های بوم گردی نیز در حال اجراست.
کد خبر 7278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =