تاثیر قیمت پروازها بر سفرهای داخلی | قیمت بلیت هواپیما هم حباب‌دار شد | جلسه سرنوشت‌ساز میراث فرهنگی و سازمان هواپیمایی

چمدان :  محب خدایی در گفتگو با چمدان در واکنش به افزایش قیمت بلیت هواپیما و تاثیر آن روی گردشگری گفت: گردشگر‌های خارجی و ورودی به ایران که قیمت‌ها را با دلار و یا یورو پرداخت می‌کنند مشکلی در این زمینه ندارند اما باید مانع تاثیر افزایش قیمت پروازهای داخلی روی گردشگری داخلی کشور شویم.

او با اشاره به افزایش قیمت بلیت در زمان آزادسازی قیمت‌ها نیز گفت: باید بازار را کنترل کنیم. آزادسازی قیمت بلیت هواپیما قبلا اتفاق افتاده و اکنون افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت بلیت با هماهنگی سازمان هواپیمایی بوده است ولی شاهد افزایش کاذب و حبابی قیمت بلیت هواپیما هستیم.
افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت بلیت با هماهنگی سازمان هواپیمایی بوده اما شاهد افزایش کاذب و حبابی قیمت بلیت هواپیما هستیم

معاون گردشگری کشور از برگزاری جلسه با سازمان هواپیمایی کشور خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که طی چند روز آینده با همکاری سازمان هواپیمایی کشور که متولی این موضوع است، راهکارهایی برای کنترل بازار بلیت هواپیما ایجاد شود.

او گردشگری داخلی را موضوع اصلی افزایش قیمت‌ها دانست و چمدان گفت: ما به عنوان سازمان میراث فرهنگی دغدغه گردشگری داریم و هواپیما یکی از ابزارهای سفرهای داخلی است. دغدغه خودمان را به سازمان هواپیمایی منتقل کرده‌ایم. نباید افزایش قیمت بلیت هواپیما روی گردشگری داخلی تاثیر بگذارد. برای جلوگیری از همین اتفاق پیگیر جلسه با سازمان هواپیمایی و اتخاذ راهکار هستیم.

[related-post id="42678"]

به گزارش چمدان طی روزهای اخیر پس از افزایش دو تا سه برابری قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی، قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است.

[related-post id="48437"]
کد خبر 58742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =