چمدان :  مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز دوشنبه 29 آبان 96 با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد.علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این مراسم  گفت: نقش حراست نقش مهمی در سازمان‌هاست، کارکنان حراست چشم‌های بینا هستند تا سلامت اداری تضمین شود.
او تصریح کرد: بخش پیشگیری موضوع بسیار مهمی در حوزه حراست در سازمان‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
مونسان افزود: امیدواریم با حضور آقای جهانبانی که فردی پرتوان و کاربلد هستند، در اجرای اهداف و وظایف سازمان میراث‌فرهنگی موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.
معاون رئیس‌جمهوری در ادامه این جلسه با اشاره به اهداف و وظایف سازمان میراث‌فرهنگی  گفت: این سازمان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، توان ایفای نقش در اقتصاد کشور را دارد، رئیس‌جمهوری هم بر نقش موثر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حوزه اشتغال و اقتصاد کشور تأکید دارد.
او تصریح کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری در تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی و تأکید بر درون‌زا بودن اقتصاد، می‌توان گردشگری را یکی از زمینه‌های موثر اقتصاد مقاومتی دانست چراکه این صنعت ظرفیت بسیار زیادی در ایجاد اشتغال دارد و همچنین می‌تواند توزیع عادلانه ثروت را در جامعه به‌دنبال داشته باشد.
مونسان ادامه داد: امیدواریم با کمک همه همکاران سازمان و به ویژه کارکنان خدوم حراست، در اجرای اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اضافه کرد: با توجه به اینکه موضوعات فرهنگی بر توسعه گردشگری مترتب است، باید با رعایت دغدغه‌های فرهنگی گردشگری را توسعه بدهیم تا این حوزه نقش خود را در اقتصاد و اشتغال کشور ایفا کند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین از رئیس سابق حراست سازمان تقدیر کرد.

جواد جهانبانی مدیرکل حراست جدید در این مراسم گفت: تمرکز بر انجام وظیفه، تعامل با سازمان‌های پیرامونی، تصمیم گیری و اجرا با رعایت اصول فنی، تغییرات و برنامه‌ریزی‌های جدید با رویکرد مطالبات سازمانی از جمله اقداماتی است که انجام خواهد شد.
کد خبر 5733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =