چمدان :  تفاوت بزرگی به طور کلی بین این دو کلمه وجود ندارد و اساسا این یک انتخاب بین افراد است که بعضی افراد ترجیح می دهند از ایرلاین و برخی از ایرویز استفاده کنند.

از سوی دیگر باید به این نکته اشاره شود که هر دو شرکت در یک راه مشترک عمل می‌کنند و در واقع کارشان یکسان است اما هر کدام کلماتی جدا برای اهداف بازاریابی و فروش خود دارند. بعضی از شرکت‌ها احساس می‌کنند که کلمه ایرلاین القایی از سطح کلاس بالاییست.



بعضی دیگر بر این باورند که ایرویز خیلی پیشرفته است و این نام‌ها برای جذب کردن توجه مسافران توسط شرکت‌های هواپیمایی انتخاب می‌شود. اگرچه برای مسافرانی که سفر می‌کنند تفاوتی بین این دو کلمه وجود ندارد، آنها فقط توجه به دستیابی به مقاصد مورد نظرشان دارند که همراه با امکانات خوب و هزینه‌های پایین و به صرفه باشد اما برای شرکت‌ها که احساس می‌کنند اضافه کردن ایرلاین یا ایرویز تاثیری بر مسافر القاء می‌کند که بعضا متفاوت است و فقط کلمه «ایر» را قبل یا بعد از نام شرکت خود می آورند . مانند «Korean Air» یا «Air France».

نام‌ها ممکن است برای افرادی که شغل‌شان با تجارت همراه است مهم باشد. آنها احساس می‌کنند که نام‌ها بیانگر این هستند که به گفته‌های همکارانشان یا بیزنس‌من‌ها یک شرکت با کلاس و منحصر به فرد است و بیزنس آنها را تحت تاثیر حسادت‌های شرکت‌های رغیب قرار می‌دهد.



اختلاف اساسی این است که در معنا ایرلاین، شرکت است که هواپیماها را عملیاتی می کند ولی ایرویز یک route و مسیر خاص پروازی برای انجام پرواز مثل یک جاده‌ای در آسمان یا corridor هوایی است. به طور کل تفاوت این نام‌ها در جنبه بازاریابی شرکت‌ها، تبلیغات و برندینگ اهمیت دارد.
کد خبر 42328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =