بازسازی و نوسازی هتل‌ها مهم‌ترین برنامه سال 97 است│ برای صرفه‌جویی در آب زیرساخت‌ها را نوسازی می‌کنیم

چمدان :  علی عباس کمری درباره وضعیت سطح اشغال مجموعه هتل‌های کوثر گفت: «مجموعه هتل‌های کوثر در حوزه سطح اشغال افت نداشته و حتی رشد هم داشته‌ایم اما این دلیل نمی‌شود که وضع همه هتل‌ها این‌چنین باشد. بخشی از وضعیت اشغال در مجموعه هتل‌های کوثر به جامعه هدف این هتل‌ها بر می‌گردد به‌طوری‌که ما سالانه مشتری‌های ثابت داریم.»

او با اشاره به روند نوسازی در این مجموعه گفت: «با توجه به تغییر و تحولات در بازسازی و نوسازی هتل‌های کوثر و همچنین بسته‌های تخفیفی برای مشتری‌ها، سطح اشغال هتل‌های ما نسبت به سال گذشته در هتل‌های شمالی در وضعیت خوبی قرار دارد. هرچند در برخی هتل کاهش داشته‌ایم اما باید تا نیمه دوم سال صبر کنیم تا وضعیت کلی مشخص شود.»

مدیر عامل سازمان سیاحتی کوثر همچنین درباره بازسازی هتل‌های این مجموعه گفت: «یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه هتل‌های کوثر در سال 97 بازسازی و تجهیز اتاق‌های موجود و نوسازی برخی از هتل‌هایی که تاکنون استفاده نشده‌اند.»
هتل‌ها همچون شهرهایی سیار هستند که مصرف آب و انرژی در آنها مهم است. حمایت از محیط‌زیست اصل مهمی در گروه‌ هتل‌های کوثر است. به‌ویژه هتل هویزه  اولین هتلی است که از صفحات خورشیدی استفاده می‌کند و علاوه‌بر مصرف داخلی، قادر است مازاد آن را به شهر تهران واگذار کند

او درباره تاثیر چالش‌های محیط‌زیستی مانند کمبود آب و برق در هتل‌ها گفت: «هتل‌ها همچون شهرهایی سیار هستند که مصرف آب و انرژی در آنها مهم است. حمایت از محیط‌زیست اصل مهمی در گروه‌ هتل‌های کوثر است و ما در هتل هویزه به‌عنوان اولین هتل از صفحات خورشیدی استفاده می‌کنیم و علاوه‌بر مصرف هتل، حاضریم مازاد آن را به شهر تهران واگذار کنیم.»

کمری به رعایت مسائل محیط‌زیستی در مجموعه هتل‌های کوثر اشاره کرد و گفت: «هتل هویزه و هتل کوثر رامسر سیستم فاضلاب بیوشیمی و دارای تصفیه‌خانه است. همچنین در مصرف آب تمام اقدامات لازم را انجام داده و یا در حال نوسازی زیرساخت‌ها هستیم تا بتوانیم صرفه‌جویی کنیم.»

به گزارش چمدان سازمان فرهنگی سياحتی كوثر به‌عنوان یکی از سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعاليت خود را از سال 1372 آغاز کرده و مجوعه‌ای از هتل‌ها تحت اختیار این سازمان است.
کد خبر 41145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =