تورهای خارجی رزرو خود را کنسل می‌کنند│تبدیل ارز به ریال چالش هتل‌هاست

چمدان :  سید مهدی حسینی درباره وضعیت سطح اشغال هتل هویزه به چمدان گفت: تعداد هتل‌های 4 و 5 ستاره در شهر تهران محدود است . همچنین موقعت جغرافیایی خاصی که هتل ما قرار دارد و انتخاب هتل هویزه به عنوان هتل برتر سال گذشته باعث شده که وضعیت اشغال هتل مناسب باشد.

او به رکود در گردشگر ورودی اشاره کرد و گفت: اما تعداد گردشگر خارجی به شدت در حال کاهش است. سال گذشته ما 17 هزار و 600 گردشگر خارجی داشتیم که امسال این آمار در حال کاهش است.

مدیر هتل هویزه با اشاره به کنسل شدن تورهای خارجی گفت: تورهایی که از سال قبل هتل ما را رزرو کرده‌اند یکی پس از دیگری کنسل می‌شوند. هتل ما با آژانس‌ها و تورگردان‌ها در ارتباط است و آنها به ما اطلاع می‌دهند که تورها از سوی خارجی کنسل شده است.
سال گذشته هتل هویزه 17 هزار و 600 گردشگر خارجی داشت که امسال این آمار در حال کاهش قابل ملاحظه‌ای است.

او درباره چالش تبدیل ارز مسافران خارجی در هتل‌ها به قیمت دولتی نیز گفت: وضعیت به این شکل است که پذیرش ما اجازه تبدیل ارز را ندارد. از سوی دیگر این اتفاق افتاده است که گردشگر برای تبدیل ارز خود به میدان فردوسی رفته و برایش مشکل ایجاد شده و او را گرفته‌اند.

حسینی به آمادگی هتل هویزه در قطع‌های مکرر برق اشاره کرد و گفت: هتل ما برای تامین برق دیزل دارد و در صورت قطع برق از شبکه پشتیبان استفاده می‌کنیم اما قطع مکرر برق روی سیستم‌های داخلی ما اثر گذار خواهد بود.

به گزارش چمدان هتل هویزه از هتل‌های 4 ستاره تهران است که در مرکز شهر واقع شده است. هتل هویزه 170 اتاق دارد که به شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوئیت‌های سه و چهار تخته است.
کد خبر 41110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =