چمدان :  رضا جعفرزاده مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: صبح امروز و پس از بهبود نسبی شرایط جوی در این دو فرودگاه عراقی چند پرواز ایرانی به مقصد نجف و بغداد انجام شدند، اما متاسفانه خبرهای جدید حاکی از آن است که شرایط جوی بار دیگر در این دو فرودگاه برهم خورده و دید کافی برای پرواز خلبانان وجود ندارد.

به گفته وی، تا زمانی که شرایط بار دیگر برای انجام پروازهای ایمن فراهم نشود ایرلاین‌های ایرانی به مقصد عراق پروازی نخواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که مسافران باید پیش از ورود به فرودگاه شرایط دقیق پروازهای خود را در ایرلاین و یا آژانس‌های هوایی مربوطه دریافت کنند، تاکید کرد: با توجه به این که هدف ما انجام پروازهای ایمن به مقصد عراق است در حال حاضر این پروازها متوقف شده و مسافران در صورت انجام هماهنگی‌های لازم نیازی به معطلی چندین ساعته در فرودگاه نخواهند داشت تا پس از بهبود دوباره شرایط جوی پروازها برقرار شود.

جعفرزاده همچنین از شرکت‌های هواپیمایی خواست با اطلاع‌رسانی دقیق به مسافرانی که در دو فرودگاه نجف و بغداد شرایطی به وجود بیاورند تا زائران عتبات عالیات با کمترین مشکل و نگرانی به فرودگاه رسیده و پروازهای خود را انجام دهند.
کد خبر 4103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =