چمدان : ولی الله سیف رئیس گفت: ساز و کار جدیدی برای ساماندهی ارزی کشور در نظر گرفته شده که دولت قادر است براین اساس منابع ارزی موجود را به اولویت‌های اصلی اختصاص دهد و مبنای نرخ ارز 4200 تومان است و کالاهای اساسی و مواد مورد نیاز کارخانه جات با مشکل تامین ارز رو به رو نخواهند بود، گروه سوم کالایی نیز از طریق بازار ثانویه تامین ارز خواهند شد.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: ارز مسافرتی به صورت کامل قطع نمی شود ولی نحوه اختصاص ارز به مسافران در حال بررسی است و ممکن است تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود چرا که می پذیریم در تخصیص ارز مسافرتی شرایط مناسب نیست و باید تصمیم جدیدی گرفته شود.

[related-post id="40480"]

[related-post id="39885"]
کد خبر 40795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیره حسین ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    باسلام. کسانیکه موافق قطع ارز مسافرتی هستند یا مسافرت به خارج از ایران (غیر زیارتی) را غرب زدگی و خلاف عرف جامعه و غیرضرور می دانند یا از اهل خانواده کسی را بیرون مرزهای ایران ندارند یا همه دلایل را دارند. فقط یکی از اهل خانواده شان بیرون مرز باشد دیگر هیچ توجیهی برای قطع ارز مسافرتی نمی بینند. متاسفانه ما مردم اگر هر روز لای درب اتوبوس هم بمانیم فقط یکروز موفق شویم بالای پله اتوبوس برسیم در هر ایستگاه باید غر بزنیم که جا نیست، سوار شدن نشوید. بیاییم یاد بگیریم دنیا را از پنجره واقعیت ها و بدون غرض ورزی ببینیم و انتظار نداشته باشیم همه دنیا را با چشم ما ببینند و در هر موردی مثل ما قضاوت کنند که قضاوت نیز کار ما نیست.