خانه مستوفی الممالک را کامل مرمت کنید | وزارت ارتباطات درهای ساختمان بی‌سیم تهران را باز کند

چمدان : نصرالله حدادی در نشست هم اندیشی وضعیت خانه تاریخی مستوفی الممالک با حضور وزیر ارتباطات با گلایه از وضعیت ساختمان بی‌سیم تهران گفت: به خانه مستوفی الممالک دست نزنید اما درهای ساختمان بی سیم تهران را باز کنید. ده‌ها رادیوی ارزشمند ایران در آنجا بایکوت شده است یا اجازه بازدید دهید، این اموال را به موزه ارتباطات منتقل کنند.

او با اشاره به محل قرارگیری مستوفی‌الممالک گفت: منطقه قرارگیری خانه مستوفی الممالک یک منطقه تاریخی شناخته شده است. اگر قرار است این بنا مرمت شود، از همین امروز شروع کنید.

این پژوهشگر خطاب به وزیر ارتباطات گفت: شما سه سال وقت دارید این بنا را مرمت کنید‌، معلوم نیست وزیر بعد از شما علاقه‌ای به ادامه این کار داشته باشد. این دولت سه سال وقت دارد که این کار را تمام کند.

او افزود: اگر مرمت را شروع کردید تا پایان آن را اصولی انجام دهید و آن را در اواسط به دلیل مشکلات بودجه‌ای یا غیره رها نکنید. نابخردی بوده است که اجازه ساخت و ساز در اطراف این بنا داده شده و حریم آن نقض شده است‌.

به گزارش چمدان، نشست هم‌اندیشی احیای خانه تاریخی مستوفی الممالک تهران به دعوت وزارت ارتباطات با حضور کارشناسان برگزار شد.

[related-post id="37834"]

[related-post id="39273"]

[related-post id="39213"]
کد خبر 40030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =