چمدان : رییس‌جمهوری ایالات‌متحده فقط یک‌شب از سفر چهار روزه‌اش به انگلستان را در لندن سپری می‌کند و آخر هفته را در هتل زمین گلف «ترامپ ترنبِری» در اسکاتلند می‌گذارند.

ترامپ اولین و تنها شب حضورش در لندن را در خانه رسمی سفارت آمریکا «وینفیلد هاوس» در پارک ریجنت می‌ماند.

این خانه در زمینی به مساحت 5 هکتار قرار دارد نمای آجر قرمز سبک نو-جورجین دارد. باربارا هاتن، میلیاردر آمریکایی در سال 1936 آن را خرید. این ساختمان بعد از کاخ باکینگهام در دومین باغ بزرگ در مرکز لندن و پشت دروازه‌های آهنین به ارتفاع 4.5 متری قرار دارد.

درطول جنگ جهانی دوم، این خانه به‌عنوان واحد بالن نیروی هوایی سلطنتی و مرکز پذیرش کارکنان هوایی استفاده می‌شد. یک سال بعد از اتمام جنگ، هاتن تصمیم گرفت این خانه را به‌عنوان اقامتگاه رسمی سفارت آمریکا در اختیار وزارت امور خارجه ایالات‌متحده بگذارد.

در طول این سال‌ها، بسیاری از مهمانان خاصی که برای بازدید از این ملک آمده‌اند هدایای مجللی شامل مبلمان آنتیک، نقاشی‌های اصل، ظروف چینی، لیوان‌های قیمتی، چهلچراغ‌ها و اشیای هنری را به این خانه آورده‌اند.



دونالد ترامپ روز جمعه 13 جولای با ترزا می دیدار می‌کند و پس‌از آن برای گذراندن ادامه سفرش به اسکاتلند می‌رود.

ترامپ مالک 17 زمین گلف در سراسر جهان است که از این تعداد دو زمین در اسکاتلند است و داخل یکی از آنها هتل مجللی با نام «ترامپ ترنبری» قرار دارد که سال 2018 جایزه بهترین هتل اسکاتلند را دریافت کرد.

این هتل 120 اتاق و سوییت و یک فانوس دریایی بازسازی شده دارد. در این فانوس دریایی که در ویرانه‌های قلعه بروس شاه رابرت است چهار نفر در آن می‌توانند اقامت کنند. استخر این هتل به‌سمت دریای ایرلند چشم‌انداز دارد.

[related-post id="36568"]

[related-post id="36506"]

































کد خبر 39275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =