آغاز طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای در حوزه گردشگری

چمدان :  علی ربیعی در جلسه امضای تفاهم نامه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری اظهار کرد: ما در دوران تحریم اگر در برخی از بخش‌ها دچار کاستی شدیم، در بخش گردشگری می‌توانیم جذابیت‌های موجود را به کار ببریم که بخشی از این بسته بزرگ، اشتغال در گردشگری است که با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری محقق می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: در دوران تحریم، بسته‌های گردشگری می تواند همچنان برای ما اشتغال زا باشد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،ربیعی افزود: در تفاهم نامه امروز با سازمان میراث فرهنگی مقرر شد با استفاده از فضای مجازی، تعداد ۵۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی را بدون محدودیت رشته تحصیلی به عنوان بازاریاب و درصورت حصول نتیجه به عنوان راهنما به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه از این امکانات آژانس‌ها بهره‌مند خواهند شد و تورلیدرهای بیشتری استخدام می‌شوند، گفت: بعد از دو سال این شغل به شغل پایدار تبدیل خواهد شد.
وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این افراد پیش از فعالیت رسمی، در یک دوره ۶ ماهه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، آموزش می بینند و آژانس‌ها برای جذب آنها به عنوان راهنمای تور (تور لیدر) ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، کمک مزد و مشوق‌های بیمه مسئولیت مدنی و حوادث دریافت خواهند کرد.

ربیعی ضمن اشاره به رشد خانه صنایع خلاق بیان کرد: فکر می‌کنیم با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای بتوانیم ایجاد مشاغل قابل توجهی را تضمین کنیم و این شغل‌ها در سال ۹۸ و ۹۹ به اشتغال پایدار تبدیل شوند.
کد خبر 39191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =