چمدان : تابستان امسال قرار بود که کنسرت نمایش سی برای دومین بار در محوطه کاخ سعدآباد روی صحنه برود. در حالی که سال گذشته اجاره این کاخ به این نمایش با اعتراض همراه بود امسال پس از مدتی اعلام شد که محل برگزاری «سی» تغییر کرده و به هتل اسپیناس پالاس رفته است.

روابط عمومی کنسرت‌نمایش «سی» با وجود تغییر محل اجرا اعلام کرد: در این مرحله به سبب مساعد نبودن شرایط اجتماعی و خاص و ویژه بودن پروژه «سی» به صلاح دید و پیشنهاد «همایون شجریان»، در جلسه‌ای فوری با حضور عوامل، این پروژه به حالت انتظار درآمد تا در زمانی بهتر و در روزگاری مهربان‌تر با دلی خوش‌تر و اذهانی سبک بال‌تر در روزگاری که مردمِ شریف این مرز و بوم غم‌ها و نگرانی‌های معیشتی کمتری نسبت به حال و آینده خود داشته باشند و زمین و زمان محکم‌تری زیر پایشان باشد به مرحله‌ اجرا درآید.

در بخش دیگر این اطلاعیه اما به موضوع تغییر محل اجرا پرداخته شده و آمده است: «محل اجرا پس از اتلاف وقت و کارشکنی‌های بی‌دلیل متولیان و افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره بهای محوطه‌ چمن از کاخ سعد آباد به سالن مجهز «رویال هال» تهران با گنجایش ۲۵۰۰ نفر تغییر یافت.»

[related-post id="38958"]

کارشکنی بی‌دلیل متولیان و افزایش 300 درصدی اجاره کاخ سعد آباد علت تغییر محل برگزاری این کنسرت اعلام شده است با این وجود سال گذشته اجرای این برنامه در کاخ سعد آباد بی‌حاشیه نبود. محل برگزاری این برنامه در فضای سبز کاخ سعد آباد و استفاده از جداره کاخ ملت برای صحنه این اجرا مورد اعتراض قرار گرفت. از سوی دیگر افزایش 300 درصدی مبلغ اجاره بهای کاخ سعدآباد در حالی است که به رغم پیگیری‌ رسانه‌ها سازمان میراث فرهنگی مبلغ اجاره دوره نخست این نمایش در کاخ سعدآباد را اعلام نکرده و تاکنون قرارداد بین سازمان میراث فرهنگی و این گروه منتشر نشده است.
کد خبر 39145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =