چمدان : طی روزهای گذشته با انتشار چند باره شایعه حذف ارز مسافرتی قیمت بلیت هواپیما به مقصد کشورهای گرجستان و ترکیه افزایش چند باره داشته است و قیمت بلیت هواپیما از تهران به این دو شهر تا سه برابر افزایش داشته است.

در حال حاضر برای مسیرهای تهران به تفلیس و استانبول قیمت بلیت هواپیما بیش از یک میلیون تومان است که این رقم مشابه قیمت بلیت در ایام پر رونق عید نوروز است.

به نظر می‌رسد انتشار شایعه حذف ارز مسافرتی تا پایان تیر ماه، درخواست کاذب برای سفر به این دو مقصد در بازه زمانی باقیمانده ایجاد می‌کند که این امر باعث افزایش قیمت بلیت هواپیما شده و سود سرشاری برای ایرلاین‌ها دارد.

[caption id="attachment_38572" align="aligncenter" width="760"] حداقل قیمت بلیت تهران به استانبول طی روزهای آینده[/caption]

 

[caption id="attachment_38573" align="aligncenter" width="932"] قیمت بلیت تهران به استانبول 13 تیر[/caption]

 

[related-post id="38544"]

 

[caption id="attachment_38574" align="aligncenter" width="666"] حداقل قیمت تهران به تفلیس طی روزهای آینده[/caption]

[caption id="attachment_38575" align="aligncenter" width="927"] قیمت تهران به تفلیس 13 تیر[/caption]

[related-post id="37968"]

[related-post id="37041"]

 

شایعه حذف ارز مسافرتی طی روزهای گذشته در حالی منجر به ایجاد موج سفر کاذب شده که مسئولان بانک مرکزی نسبت به آن واکنشی نشان نداده‌اند. همچنین روز گذشته علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بانک مرکزی درخواست کرده که میزان ارز مسافرتی تخصیص یافته را به تفکیک مقصد اعلام کند.
کد خبر 38563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =