چمدان : با حذف تیم ملی ایران از جام جهانی تقاضای بلیت هواپیما برای برگشت از روسیه به تهران افزایش داشته است. موجی از مسافران ایرانی روسیه در انتظار برگشت به ایران هستند و همین امر باعث شده که کمبود پرواز منجر به افزایش قیمت بلیت مسکو به تهران شود.

در حال حاضر بلیت مستقیم تنها ایرلاین ایرانی از مسکو به تهران که قیمت آن در شرایط عادی حدود یک میلیون تومان بوده به 3 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.



 

از سوی دیگر همچنین تعداد زیادی بلیت با پرواز‌های غیر مستقیم به ایران وجود دارد که قیمت‌های برخی از آنها نجومی است. در ارزان‌ترین و نزدیکترین پرواز در حال حاضر بلیت ایرلاین امارات با توقف در دوبی 6 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد.



همچنین بلیت مسکو به تهران هواپیمایی ترکیش ایرلاین با یک توقف در استانبول 9 میلیون تومان هزینه دارد.



 

با این وجود بلیت با نرخ‌های بالاتر نیز برای پرواز به ایران وجود دارد که چندین توقف در برنامه آنها وجود دارد و استفاده از آنها منطق و به صرفه نیست و از سوی دیگر برای برخی از این پرواز‌ها نیاز به ویزاهای ترانزیتی دارد. در حال حاضر گرانترین بلیت غیر مستقیم مسکو به تهران 20 میلیون تومان قیمت دارد.



پیش بینی می‌شود این افزایش ناگهانی قیمت تا فرو نشستن موج برگشت ایرانی‌ها از مسکو ادامه داشته باشد. در حال حاضر هواپیمایی ماهان تنها ایرلاین ایرانی است که در این مسیر پرواز دارد.
کد خبر 38136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =