خطر بیخ گوش مادر پل‌های ایران| «کشکان» در حال ریزش است

چمدان : قدرت الله ترابی نژاد ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با بیان اینکه شهرستان دوره چگنی چند جاذبه گردشگری دارد که یکی از آنها پل تاریخی «کشکان» است اظهار داشت: ما و میراث فرهنگی خیلی تلاش کردیم که پل تاریخی «کشکان» به عنوان مادر پل های ایران دچار مشکل نشود و به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ توجهی به این پل تاریخی نمی شود عنوان کرد: علیرغم اینکه طی دو سال گذشته برای این پل تاریخی اعتبار در نظر گرفته شد اما حتی یک قدم برای اصلاح این پل برداشته نشد.

فرماندار دوره چگنی با اشاره به اینکه طاق های این پل تاریخی در حال ریزش است تصریح کرد: پایه های پل را آب شسته است و در حال تخریب است.

ترابی نژاد با بیان اینکه امسال از سرجمع اعتبارات پروژه های شهرستان حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به اعتبار این پل اضافه کردیم گفت: برای بستر رودخانه سند اخذ شده و این در حالیست که کاملا مشخص بوده سندی که برای آن گرفته شده اشتباه است اما متاسفانه در این رابطه پیگیری صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار این بوده که قضیه پل تاریخی «کشکان» جدی گرفته شود افزود: اگر یکی از طاق های این پل فرو بریزد دوباره مصیبت و چمرونه برای آن می گیرند.

مهر نوشت:فرماندار دوره چگنی تاکید کرد: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
کد خبر 37363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =