جام جهانی را در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ببینید | تخفیف 50 درصدی برای شب بازی‌های تیم ملی

چمدان :  جام جهانی به جز جاذبه‌های فوتبالی، گردشگری را رونق می‌بخشد و بر سر میزبانی آن رقابت است. وقتی میزبانی جام جهانی مشخص می‌شود خیلی نقشه سفر به آن را می‌کشند تا اوج هیجان فوتبال را در محل برگزاری جام جهانی احساس کنند. جام جهانی 2018 روسیه به دلیل نزدیکی به ایران با حجم بالای مسافر ایرانی روبرو است.

اما تنها تماشای بازی‌ها در روسیه هیجان انگیز نیست. اگر از فوتبال دیدن در خانه و کافه خسته شده‌اید و برای بازی‌های جام جهانی به دنبال تجربه متفاوتی هستید، چند اقامتگاه بوم‌گردی پیشنهاد ویژه‌ای دارند. آنها همزمان با جام جهانی برای اقامت تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته‌اند و برای اقامت شب بازی‌های تیم‌‌های ملی برای اهالی آن کشور نیز تخفیف 50 درصدی دارند.

اقامتگاه بوم گردی نارتی تی در شهر تفت، اقامتگاه بوم گردی حوضک در شهر اصفهان، اقامتگاه بوم گردی خونه نقلی در شهر کاشان و هاستل بی بی شیراز چهار اقامتگاهی هستند که برای بازی‌های جام جهانی تخفیف اقامت قرار داده‌اند و قرار است پاتوقی برای نمایش فوتبال و در طول جام جهانی میزبان فوتبال دوست‌ها باشند.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران محسوب می‌شوند که اسکان سنتی در هتل‌ها را تغییر داده و بخشی از معماری، تاریخ و فرهنگ ایران را برای گردشگران به نمایش می‌گذارند.

چمدان در نظر دارد طی گزارش‌هایی فضای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در این اقامتگاه‌های بومگردی را پوشش دهد.
کد خبر 37034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =