چمدان : هتل‌ها صرفاً جایی برای استراحت‌کردن و خوابیدن نیستند. در بسیاری موارد از این اقامتگاه‌ها به‌عنوان منطقه بی‌طرف برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های بین‌المللی استفاده می‌شوند.

یکی از تازه‌ترین مواردی از این دست، هتل کاپلا در سنگاپور است که به‌عنوان محل گفت‌وگوی 12 ژوئن (22 خرداد) میان دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انتخاب شده است.

این هتل که در جزیره سِنتوزا در جنوب سنگاپور قرار دارد برای گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند بسیار شناخته شده است.

سنتوزا در زبان مالایی به‌‌معنی «صلح و آرامش» است. جدا بودن این جزیره از خشکی اصلی به برنامه‌ریزان و نیروهای امنیتی این نشست کمک می‌کند که محافظت از طرفین مذاکره را با اطمینان بیشتری انجام دهند. سنتوزا میزبان تعداد بسیاری از سواحل تفریحی زیبا و جاذبه‌های گردشگری است.

هتل کاپلا، اقامتگاه پنج‌ستاره و مجللی با 112 اتاق است. نمای بیرونی این هتل به شیوه معماری دوره استعمار است اما فضاهای داخلی آن بسیار امروزی است.

همانند بسیاری از نقاط سنگاپور، زمین‌های اطراف این هتل بسیار سرسبز است. اتاق‌های هتل کاپلا به دریای چین جنوبی چشم‌انداز دارند و گردشگران می‌توانند از پنجره اتاقشان نفتکش‌ها و کشتی‌های باری بزرگ را که در این دریا تردد می‌کنند از دور ببینند.

































[related-post id="36506"]
کد خبر 36568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =