چمدان :  به تازگی شکایت عجیبی از هواپیمایی قطر در ایران ثبت شده است. یکی از اهالی شهر جم در بوشهر به دلیل عبور پرتعداد هواپیماهای قطر آن هم عمدتا به مقاصد آمریکایی بابت آسیب‌هایی روحی خود خواستار خسارت شده است.

 

[caption id="attachment_36551" align="aligncenter" width="1199"] تصویر شکایت وکیل اهل شهرستان جم از هواپیمایی قطر [/caption]

 

در متن شکایت خطاب به دادگستری جم آمده است: هواپیماهای به‌روز و پهن پیکر شرکت هواپیمایی قطر به مقصد کشورهای اروپایی و شهرهای مانند نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، تورنتو و ... هر روز از آسمان جم عبور می‌کنند و به دلیل این که امکان مسافرت با این هواپیماها و به این مقاصد برای شاکی وجود ندارد او دچار ناراحتی روحی و روانی شده است و در طول روز مشغول تعقیب این هواپیماها در آسمان جم است.

شاکی از دادگستری جم درخواست کرده که مسیر هواپیماهای شرکت قطری تا زمان رفع موانع قانونی سفر به مقاصد ذکر شده و ایجاد شرایط استفاده از این شرکت هواپیمایی برای ایرانی‌ها،  از آسمان شهر جم تغییر کند و خسارات و  آسیب‌هاب روحی و روانی وارده به او جبران گردد.

شاکی یک وکیل دادگستری است

براساس اطلاعات رسیده به سایت چمدان این فرد یک وکیل دادگستری است. یکی از اهالی شهر جم در این‌باره به چمدان می‌گوید: در شهر این طور گفته شده که فرد شکایت کننده از شرکت هواپیمایی قطر یک وکیل است.

او درباره عبور هواپیماها از آسمان جم می‌گوید: پس از تحریم آسمان کشورهای عربی به روی هواپیماهای قطری، مسیر پروازی بسیاری از آنها به روی ایران تغییر کرده است و حضور هواپیماهای قطری در آسمان شهر جم محسوس است.

این شهروند جمی اما می‌گوید: عبور این هواپیماها آسیب مشخصی ندارد و ارتفاع پرواز آنها بسیار بالاست. حتی صدایی از این هواپیماها به گوش نمی‌‌رسد و زندگی عادی در جم جریان دارد.

با وجود تلاش چمدان برای مصاحبه با این فرد، او راضی به مصاحبه درباره شکایت خود نشد. گفتنی است شهر جم در استان بوشهر در نواحی کوهستانی و در شمال عسلویه قرار دارد و با پالایشگاه‌هایش شناخته می‌شود.
کد خبر 36549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =