چمدان : هتلی که اون در آن اقامت دارد زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی زنجیره‌ای سنت‌رجیز است که در نیویورک، سنگاپور و دبی و بسیاری دیگر از شهرهای معروف دنیا شعبه دارد. این هتل پنج ستاره مجلل در قلب شهر سنگاپور و نزدیک به جاده ارکیده و باغ‌های بوتانیک سنگاپور (از سایت‌های میراث جهانی یونسکو) قرار دارد.

هتل سنت‌رجیس سنگاپور دارای 299 اتاق و سوییت است که هریک از آنها با شعمدان‌های بلور و آثار هنری اصل آراسته شده‌اند.

طبیعی است که از بین تمام سوییت‌ها و اتاق‌های این هتل، سوییت رییس‌جمهور برای کیم جونگ اون انتخاب شده است. این سوییت 335 مترمربعی در آخرین طبقه هتل قرار دارد.

به‌عنوان مجلل‌ترین اقامتگاه این هتل، سوییت رییس‌جمهور به تابلوهای ابریشمی کار دست و نقاشی‌های نقاشان معروف برای مثال کارهای مارک شاگال مزین شده است.

این سوییت، اتاق‌خواب، اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری، دفتر کار و باشگاه ورزشی مجزا دارد. تراس این اتاق با چشم‌انداز به باغ‌های بوتانیک سنگاپور از دیگر جذابیت‌های آن است. هزینه این سوییت بین 7 هزار تا 9 هزار دلار برای هر شب است.

هتل سنت‌رجیس سنگاپور به‌دلیل استفاده از آثار هنری اصل به‌عنوان تزیینات داخلی شهرت جهانی دارد و قیمت نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی که در لابی این هتل نگهداری می‌شود 7.4 میلیون دلار آمریکا (10 میلیون دلار سنگاپور) ارزش‌گذاری شده‌اند.













































[related-post id="7894"]

[related-post id="10675"]

[related-post id="4203"]

 

 

 

 

 

 
کد خبر 36506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =