چمدان :  تا شروع بازی‌های جام جهانی فرصتی نمانده و تب فوتبال هر روز بالاتر می‌رود. در این میان بازار فروش تورهای روسیه هنوز داغ است و هنوز برخی از شرکت‌های گردشگری در حال فروش تور برای مسافران دقیقه 90 هستند.

اگر خواهان حضور در روسیه همزمان با برگزاری جام جهانی باشید و بخواهید کمترین هزینه را برای خرید تور کنید، باید حدود 10 میلیون تومان بپردازید . این هزینه بدون بلیت بازی‌هاست و آژانس‌ها اطمینانی برای پیدا شدن بلیت بازی‌ها نمی‌دهند. همچنین به دلیل پر بودن اماکن اقامتی در شهرهای معروف روسیه، تورهای ایرانی تمرکز خود را روی شهرهای کوچک قرار داده اند.

8 روز بدون بلیت - 10 میلیون تومان

به طور مثال خدمات تور 8 روزه به روسیه برای جام جهان با قیمت 10 میلیون تومان به شرح زیر است:

8 روز اقامت با صبحانه ( 3شب اقامت در کازان + 4شب اقامت در اولیانوفسک)

پرواز مستقیم رفت به کازان و برگشت از اولیانوفسک

ترنسفر بین شهری کازان به اولیانوفسک

حضور در دو شهری که ایران بازی دارد

فاقد بلیت بازی‌ها

3 روز - بدون بلیت - 7 میلیون تومان

بسته گردشگری یک آژانس دیگر با قیمت 7 میلیون تومان تنها برای 2 شب نیز به شرح زیر است:

پرواز غیر مستقیم از دبی

حضور تنها در شهر کازان

خرید  بلیت بازی ایران و اسپانیا از این آژانس 300 و  650 دلار هزینه اضافه بر تور دارد

12 شب- با بلیت 3 بازی- 31 میلیون تومان

اما اگر طرفدار پر و پا قرص فوتبال هستید و می‌خواهید همه بازی‌های تیم ملی ایران را در ورزشگاه باشید و روسیه را نیز بگردید باید هزینه چند برابر کنید. تورهایی که برای دو بازی ایران برنامه ریزی شده حدود 20 میلیون و تورهایی که برای سه بازی ایران برنامه ریزی شده است حدود 30 میلیون تومان هزینه دارد.

در شرح خدمات یکی از تورها به مدت 12 شب برای سه بازی ایران و به قیمت 32 میلیون تومان آمده است:

پرواز رفت به سن پترزبورگ و برگشت از مسکو به تهران با ایرباس مدرن 340 ماهان

3 بلیط بازی

ترانسفر بین شهری با قطار و یک پرواز داخلی از سارانسک به مسکو بعد از باری ایران و پرتغال

صدور آنی FAN ID با ارسال ایمیل تاییدیه از فیفا

ترانسفر رفت و برگشت به استادیوم محل بازی های ایران با اتوبوس

بیمه سفر

یک گشت شهری همراه با ناهار در هر شهر

[related-post id="35975"]



[related-post id="35680"]

ریسک خرید تور برای جام جهانی

کسانی که مشتاق حضور در جام جهانی بودند از مدت‌ها پیش برنامه سفر خود را آماده و شرایط اسکان، بلیت، حمل و نقل و گردشگری کشور روسیه را بررسی کرده و اقدام به رزرو و خرید امکانات کرده اند. اگر تب فوتبال شما را هم گرفته و دلتان می‌خواهید هر طور شده در دقیقه 90 راهی شوید و  بازی‌ها را از نزدیک ببینید و تیم ملی را تشویق کنید، باید بدانید که تورهای جام جهانی اکنون در بالاترین قیمت خود قرار گرفته و خرید آنها بدون ریسک نیست.

با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا شروع بازی‌های جام جهانی و زمان‌بر بودن پروسه دریافت ویزا و ارز مسافرتی و همچنین مشخص نبودن نحوه تهیه بلیت ممکن است سفر به روسیه برای جام جهانی 2018 بی‌دردسر نباشد. همچنین اگر دیدن فوتبال و هیجان استادیوم برای شما اهمیت ندارد بهتر است صبر کنید تا جام جهانی تمام شود. به طور معمول تورهای روسیه برای شهرهای مسکو و سن پترزبورگ به مدت 5 تا 7 حدود 7 تا 9 میلیون تومان قیمت دارند و اگر بخواهید به طور شخصی سفر کنید این هزینه کمتر خواهد بود.

چهار سال پیش و پس از برگزاری جام جهانی در کشورهای برزیل، موجی از شکایت مسافران علیه آژانس‌های گردشگری ثبت شد، شکایت‌هایی که تا لغو مجوز و تعطیلی فعالیت برخی آژانس‌ها پیش رفت.
کد خبر 36358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =